Gå til innhold

Xbox 360 - Alternative kontroller ?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vurderer å gå til innkjøp av en Xbox 360 !

Greia er at jeg er veldig interessert i skytespill, jeg syntes det fenger best. Gode skytespill er alltid det beste, men jeg syntes kontrollen ødelegger for skytespill.

Jeg er veldig vant til cs og andre skytespill på pcen, derfor er det å sikte med en kontroller helt absolutt uvant. Det er som å gå fra fotball til håndball, det blir noe helt annet.

Derfor lurte jeg på om det var mulig å koble til datamus eller noe slikt til Xbox 360, og eventuelt bruke keyboardet i samme slengen, ELLER om det finnes alternative kontroller som kan kjøpes; som faktisk ikke er så dumme for skytespill..

No offence, men for dere som spiller mye konsoll, digger sikkert å sikte med kontrollen. Men i alle mine år har jeg alltid syntes at det blir for kronglete.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

jeg tenkte det samme som deg, men nå har jeg spillt 360 en stund og fps er ingen hindring lengere, det er en vanesak,,, du blir vant til det.

man får kjøpt en sak så du kan bruke tastatur og mus, men tror det må støttes av spillet før du kan bruke mus og tastatur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...