Reite Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Her om dagen kom jeg på en serie jeg fulgte med på for ganske mange år tilbake, men jeg kan ikke huske hva den heter. Den var satt opp i sånn omtrentlig nåtid, men det var med en annen dimensjon som veldig få visste om. Der var det noen folk med drakter som gjorde at de kunne "dra" håndleddene mot hverandre og kaste en kule eller laser av noe slag som var skadelig på dem den traff. Jeg kan ikke komme på noe mer, men jeg tror den alternative dimensjonen var inspirert av budismen, og serien var for et forholdsvist ungt publikum. Er det noen som vet hva denne serien heter? Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ehm.. Jeg tar sikkert helt feil, men snakker du om Stargate, med selveste MacGyver i hovedrollen? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ikke helt overbevist om at det er Stargate han mener ut fra det han beskriver, men hvem vet? Lenke til kommentar
Reite Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Nei det er ikke stargate=) Det er bare en alternativ dimensjon som jeg kan huske. Det gikk på en av de vanlige norske tv kanalene, men de snakket sikkert engelsk. Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Er nok "spellbinder"" du tenker på. Serien er sendt på tv2 før. Serien er produsert i Australia. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) åååå minner Jeg hadde helt glemt den serien. Endret 20. desember 2006 av Uderzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå