Gå til innhold

Over 40 min med film og ingame fra Blue Dragon

Mus

Anbefalte innlegg

Over 40 minutter med film og ingame fra Blue Dragon i 720p

Finally it's here, the much hyped Blue Dragon. I've only played a little so far, but I'm not disappointed at all. What a beautiful and fun game! Our complete impressions will have to wait for Gamersyde Diaries 3, but I'll already let you enjoy the first part of the game's long introduction. Parts 2 and 3 (and maybe 4) will be uploaded during the week-end.

Update: The second part is now online, with some fights, a bit of exploration and of course lots of cutscenes.

Update 2: Third and last part available, with some hilarious robot-parrot thing and finally the shadows!

Update 3: I've been asked numerous times for yet another part so there it is, this time you'll get to see a bit more of the fighting and exploration system, and the first boss!

This game also officially kicks off our official partnership with the excellent import shop Play-Asia, that will supply us with import games for your enjoyment. If you can't wait for the official US release of Blue Dragon, I highly recommend buying it from them. I've been a customer for years before we started working together and I've never had a single complaint.

Link

Endret av Mus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar vel år og dag før vi får dette i Norge.

Slikt jeg forstår kommer

Japan versjonen (Ute)

Asia versjon 1 (Ute. Kun meny og manual er Engelsk. Ingen Engelsk sub. Japansk tale)

Asia versjon 2 (Ikke ute ennå. Meny og sub skal være Engelsk. Japansk tale. Usikker om den er region free)

USA versjon

Europa versjon

Blir Asia versjon 2 region free, skal jeg bestille med engang :)

Endret av Mus
Lenke til kommentar

Ja det ser såpass bra ut at jeg også kommer til å bestille versjon 2 om spillet blir region free. Det gir meg en litt sånn Final Fantasy-følelse. Ser virkelig fram til denne tittelen :)

Men hvordan kommer man seg f.eks fra by til by?

Er det snakk om et World Map her som man kan gå rundt i?

Jeg har heller ikke sett noe til hvordan man havner i en vanlig fight, har bare sett en boss-battle.

Lenke til kommentar
Tar vel år og dag før vi får dette i Norge.

Slikt jeg forstår kommer

Japan versjonen (Ute)

Asia versjon 1 (Ute. Kun meny og manual er Engelsk. Ingen Engelsk sub. Japansk tale)

Asia versjon 2 (Ikke ute ennå. Meny og sub skal være Engelsk. Japansk tale. Usikker om den er region free)

USA versjon

Europa versjon

Blir Asia versjon 2 region free, skal jeg bestille med engang :)

7469648[/snapback]

Jeg vil definitivt bli bestille fra playasia hvis det kommer en regionfri utgave med engelsk meny og subs...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...