Bandana Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Tenkte litt nå som Twilight Princess har kommet. Zelda er jo et av de mest kjente spillene i verden og jeg synes i hvertfall det er rart at det ikke har et underforum når mange andre mindre kjente spill har det. Det sies jo at underforum er dedikerte kategorier for de mest omdiskuterte spillene og jeg tror Zelda er et av dem. Har kommet mange Zelda topics på spill diskusjonseksjonen men det er så slittsomt å drive å lete etter dem hele tiden. Er det ikke bedre å lage et eget underforum for Zelda? Dette er bare min mening, og jeg spørr fordi jeg syntes det hadde blitt bedre. Vet ikke om det er riktig sted å poste, så flytt gjerne topicet om det er feil. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Tenkte litt nå som Twilight Princess har kommet. Zelda er jo et av de mest kjente spillene i verden og jeg synes i hvertfall det er rart at det ikke har et underforum når mange andre mindre kjente spill har det. Det sies jo at underforum er dedikerte kategorier for de mest omdiskuterte spillene og jeg tror Zelda er et av dem. Har kommet mange Zelda topics på spill diskusjonseksjonen men det er så slittsomt å drive å lete etter dem hele tiden. Er det ikke bedre å lage et eget underforum for Zelda? Dette er bare min mening, og jeg spørr fordi jeg syntes det hadde blitt bedre. Vet ikke om det er riktig sted å poste, så flytt gjerne topicet om det er feil. 7468556[/snapback] Alle har sine favorittspill og alle vil ha et underforum for akkurat det spillet, sålenge ikke det er en overflod av poster om zelda(jeg har ikke lagt merke til så mange) vil nok ikke det lages noe dedikert sted for disse postene. Søkefunksjonen er din venn Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Det blei ikkje gjort med Gears of War og eg har liten tro det vil bli gjort med Zelda. Det har noko med at det kan vere ein hype som kan fort gå over. Men så kan det hende at sjefene her på forumet har andre planer. Og dei vil nok snart gi tilbakemelding om kva som er planen. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Synes det er veldig rart at Zelda ikke har fått det jeg å... kan jo ikke sammenligne zelda med GOW eller andre "vanlige" favoritt spill?, Zelda har vært hos oss i mange mange år og har mange millioner fans...kommer enda flere zelda spill også i tillegg til alle de som er allerede gitt ut. Synes det helt klart fortjener en plass blant de mest omdiskuterte spillene, rart det ikke er oppe allerede.. = / Ville ihvertfall brukt den ofte, for å diskutere der=) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Dere må jo se ann hvor fort diskusjonene rundt spillet blir å dø ut. Zelda er populært i en viss tid etter at spillet er utgitt, men så snart folk gjennomfører spillet dør diskusjonene fort ut. Mangel på flerspiller gjør ikke saken noe særlig bedre. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jo kan være sant det=) Blir sikkert bedre når konsollene blir delt..=) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Synes det er veldig rart at Zelda ikke har fått det jeg å... kan jo ikke sammenligne zelda med GOW eller andre "vanlige" favoritt spill?, Zelda har vært hos oss i mange mange år og har mange millioner fans...kommer enda flere zelda spill også i tillegg til alle de som er allerede gitt ut. Synes det helt klart fortjener en plass blant de mest omdiskuterte spillene, rart det ikke er oppe allerede.. = / Ville ihvertfall brukt den ofte, for å diskutere der=) 7583627[/snapback] Svaret er enkelt: Spillet desikuteres ikke nok her på forumet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hvis du søker etter et forum som kanskje har litt mere Zelda, er Wii-FAN.NET å anbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå