Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Var på fest igår - Kanskje gravid ?

Gjest Sex i beruset tilstand

Anbefalte innlegg

Gjest Sex i beruset tilstand

Vel, da var jeg på en fest hos et par kompiser igår.. Begynte på "Forspill" eller hva det kalles.. Da satt det en søt jente, veldig pen osv. Begynte å prate med henne osv. Hun var veldig grei da...

På festen så ga hun inntrykk til at hun likte meg, delvis ved å kysse meg.. hehe, men folk begynte å le, så jeg var jo såpass teit ( dooh ) å spørte om hun skulle være med opp i 2 etasje, for der kunne ikke folk le..

Vel, oppe så tok det vel kanskje litt vel av , da jeg ikke hadde noe kondom, så begynte hun å ta av seg buksa.. Jeg begynte vel smått med henda, og senere så hadde vi samleie.

Jeg var vel godt full, og fikk ikke 75% hard penis engang, men 5-6min senere, så "hoppet jeg av sporet" og _tror_ jeg fikk orgasme. Grunn til at jeg tror er at jeg rett og slett ikke husker så alt for mye..

Jeg har kontakt med jenta nå, hva skal jeg gjøre ? Angrepille er vel eneste sjangsen innen 72 timer ? Hva skjer hvis jenta sier " Nei, tror det gikk bra, tror ikke jeg trenger det" ?

Takk for alle svar ! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det vært meg ville jeg først prøvd å overtale, og om det ikke hadde virket hadde jeg personlig stappet en pille ned i halsen på henne. Det kan koste uhyre mye penger å måtte betale barnebidrag, det er ikke noe å gamble på; det kan ødelegge store deler av planene dine for livet ditt i fremtida.

Lenke til kommentar
Hadde det vært meg ville jeg først prøvd å overtale, og om det ikke hadde virket hadde jeg personlig stappet en pille ned i halsen på henne. Det kan koste uhyre mye penger å måtte betale barnebidrag, det er ikke noe å gamble på; det kan ødelegge store deler av planene dine for livet ditt i fremtida.

7468546[/snapback]

yup!

Vil hun ikke ta angrepilla, så skal hun!

En gang jeg gjorde det uten dong, fikk jeg melding av dama dagen etter om at hvis det vart no unge ville hun ha den.

Eneste måten å ikke bli pappa på da, er å true med at du kommer til å plage livet av henne, og kommer til å sørge for at den ungen aldri blir født! da får pipa en annen lyd, og hun vil omtrent bryte seg inn på et apotek for å få tak ti angrepiller ;)

Men nå aner ikke jeg hvor gammel du er, men regner med at du er ganske ung, og at unger ikke er aktuelt for deg eller dama, så det skal nok ikke være vanskelig å ovvertale henne. Hun vil nok hller ikke ha unge.

Men er nok bare å si ifra, sier hun at hun ikke trenger det, så har du det jeg skrev ovvenfor ;)

Lenke til kommentar

Jepp. Ja, Tuborg, det stemmer veldig godt at jeg ikke vil ha en skrikende baby nå, men vel og merke, jeg pratet med henne nå, hun bruker P - Piller ..

Og da jeg trakk den ut , da er jo sjangsen minsket betraktlig.

Forresten, den anonyme måten og skrive her på Hw er ekstremt bra..

Vel, eneste å være flau over nå er å ikke bli sammens med dama , da en eks hørte hva som skjedde godt..

Tusen takk for alle svar ! Setter godt pris på det, selvom dere ikke vet hvem jeg er

:ph34r:

Lenke til kommentar
Hvis hun bruker p-piller så har du nok ikke noe å frykte :)

7469415[/snapback]

Det finnes allikevel en sjanse. Dere jenter oppfordres til å sjekke dere regelmessig selv om dere bruker P-piller.

7469528[/snapback]

Det er en oppfordring jeg aldri har hørt før.

Tror jeg hadde merket det på kroppen om det var på tide med en test :)

Lenke til kommentar
Hvis hun bruker p-piller så har du nok ikke noe å frykte :)

7469415[/snapback]

Det finnes allikevel en sjanse. Dere jenter oppfordres til å sjekke dere regelmessig selv om dere bruker P-piller.

7469528[/snapback]

Det er en oppfordring jeg aldri har hørt før.

Tror jeg hadde merket det på kroppen om det var på tide med en test :)

7469761[/snapback]

Ja det hadde du antakeligvis. Men gud så kjipt om du ikke tenker spesielt over det før man er i den fasen hvor abort må løses vha et hardt slag i magen fremfor mer tradisjonelle metoder.
Lenke til kommentar
Ja det hadde du antakeligvis. Men gud så kjipt om du ikke tenker spesielt over det før man er i den fasen hvor abort må løses vha et hardt slag i magen fremfor mer tradisjonelle metoder.

7469816[/snapback]

Jeg _tror_ virkelig man begynner å merke noe når mensen uteblir, man blir kvalm om morran og legger på seg. Selv om man går på pillene så tenker man ikke at man er 100% immun mot å bli gravid. Hvis man merker forandringer/symptomer i kroppen så tar de fleste en graviditetstest.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt om (dog ikke noen 'sikre kilder' e.l.) på at folk har gått ganske lenge uten symptomer på graviditet. Dette er vel ikke ofte regner jeg med, men jeg vil jo prøve å skremme dere jenter litt så jeg ikke plutselig må ut med en del lapper i måneden pga. en "tabbe". Vær ihvertfall obs på at ting kan skje, ikke se det som usannsynlig "for jeg går jo på p-piller".

Hvor mye koster det egentlig for en sånn hjemme-test-greie? Ville det vært mye pes å testet seg en gang i blandt?

Lenke til kommentar

Det er jo helt unødvendig å drive å teste seg en gang i måneden eller noe sånt Det koster rundt 170-200. Hvis man vet at man har brukt prevensjon (p-piller, eller kondom) så er det under 1% sjangse for å bli gravid. P-piller er noe av den sikreste prevensjonen du kan få for tiden. Og som sagt før (av jenter) så merker man det veldig godt om man blir gravid. Hvis da man ikke har en sykdom som gjør at man blir veldig kvalm på morgenen osv og legger på seg en diiiger mage.

Lenke til kommentar

Vel, ei jeg kjenner godt fra nabolaget mitt var det ingen som visste at var gravid 7 måneder på vei, hun begynte å bli synlig større etter ~6mnd. Det jeg prøver å si er at dette ikke er eksakt vitenskap, så det er lurt å være meget obs. "Neida, P-pillene funker de. Kun 1% sjanse for at det går til helvette med resten av livet ditt, og 1% er så lite at det gidder jeg ikke tenke på." Forstår du hvorfor jeg (som gutt) er redd? Ikke er det lett å få medhold i retten eller noe sånt heller, og jeg vil neppe måtte slå deg i magen for å redde mitt eget skinn.

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at man aldri skal teste seg. Selvfølgelig, er du i tvil, gå på apoteket og betal de rundt 120,- det koster. Vanskelig er det heller ikke å få gjort det. Men greia er at en skal ikke trenge å bekymre seg på piller, med mindre man slurver med dem eller ligndene.

Ja, det skjer at folk blir gravide på dem, alle merker, men da skal man være ekstremt uheldig også.

Lenke til kommentar
Vel, ei jeg kjenner godt fra nabolaget mitt var det ingen som visste at var gravid 7 måneder på vei, hun begynte å bli synlig større etter ~6mnd. Det jeg prøver å si er at dette ikke er eksakt vitenskap, så det er lurt å være meget obs. "Neida, P-pillene funker de. Kun 1% sjanse for at det går til helvette med resten av livet ditt, og 1% er så lite at det gidder jeg ikke tenke på." Forstår du hvorfor jeg (som gutt) er redd? Ikke er det lett å få medhold i retten eller noe sånt heller, og jeg vil neppe måtte slå deg i magen for å redde mitt eget skinn.

7470069[/snapback]

P-piller er 99.9% sikre om de brukes riktig, det er meningsløst å teste seg hver eneste måned fordi det er en 0.1% sjangse for å bli gravid i løpet av 50 år (om jeg husker hva den posenten indikerer).

Om du ikke tåler de potensille konsekvensene, så får du heller la være å ha sex. Hva er det du vil få medhold i retten for? Det er ikke jentas skyld, og vil hun beholde barnet er det lite du får gjort med det.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...