papirvann Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) kan jeg ha ei glassflaske med trekork liggende? UTEN at innholdet lekker ut! Endret 10. desember 2006 av naits360 Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Tror det skal gå bra, men ikke sikker. Plukket hvertfall ut menger med flasker med ripsvin ut fra kjelleren til bestemor. Mange kasser med liggende flasker, virket ikke som noen lekk skader. Mvh Bjørnar Endret 10. desember 2006 av bn_olsen Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg hadde en flaske med trekork liggende i bagasjen helt fra Laos til Norge, og den lakk tydelig. Verdt å merke seg at flasken var kjøpt på et nattmarked i Laos, så korken var kanskje ikke av det tetteste slaget. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 det finnes jo vinflasker (med trekork) som har vært lagret leeeenge så jeg tror nok dette skal gå bra så lenge korken passer til flasken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå