merkur Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Hei. Omtrent hver dag i det siste har jeg hatt problemer med at nettet ikke har funka helt som det skal, og det pga noe rart som skjer med routnern min. Når jeg ikke kommer meg på nett går jeg inn på router-innstillingene og sjekker hva som kan være feil. Når jeg kommer inn på router-innstillingene er plutselig alle innstillingene mine borte og det er masse rare tegn her og der. Ved å stille alt tilbake som jeg hadde det før virker det igjen... Men å er jeg veldig lei av å måtte gå inn på routneren min og tilbakestille alt hver dag. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? EDIT: Glemte å si hvilken router jeg har. Har en Linksys BEFSR41v4 Endret 10. desember 2006 av merkur Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Kan det være en ide å oppdatere firmware hvis det ligger ute? MvH Bjørnar Lenke til kommentar
merkur Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Hmm, nå er jeg ikke helt sikker på hvordan jeg gjør dette men.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Dette er support siden for BEFSR41v4.0 Her Husk å skjekke om det er samme firmware, for ikke noe vits hvis det er den samme.. Hvis ikke kan linksys sin live chat support anbefales. (engelsk) Live Chat Lykke til MvH Bjørnar Endret 12. desember 2006 av bn_olsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå