AtiV_ Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 heisann. Når jeg skal legge til effekter,transitions og resten av de, legger vinduet seg ned ved siden av preview skjermen. Hva gjør jeg for at den kan flyttes hvor jeg vil ha den? =\ //AtiV Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Det er helt jævlig når det der skjer. Unnskyld språket! Jeg for min del fikk ikke fikset det, så jeg oppgraderte til siste versjon. Det var nemlig i versjon 6 det skjedde Hvis noen vet hvordan, for guds skyld fortell! Det er fryktelig irriterende! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Om de ikkje finn ut av, so er det eit alternativ å spørre på Vegasforumet. Lenke til kommentar
kjetilbj Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei! Vinduene er er lett å flytte: øverst er det et kryss, en pil som peker til høyre og en loddrett stiplet linje. Bruk musepekeren på stiplet linje for å dra vinduet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå