da_pretender Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 hei, fikk regeningen min fra chass idag og har lagt merke til at jeg har ring ut for mindre enn ett minutt flere ganger; det er for å gi kort beskjed hjemme siden folk hjemme kan ikke lese sms.. det jag har oppdaget er at Chess tar betaling for et minutt (kr. 0,55) pluss oppkoblingsavgift (kr.0,69) uansett om jeg ringer for et minutt eller mindre enn det, og dette blir dyrt for meg.. jeg valgte Chess fordi den er kjent, har billig samtaler priser og støtter 3G/UMTS.. vet dere om en mobil operatør som har alle de fordeler som Chess har men har enten ingen oppkoblingspris eller tar betaling per sekund istenden for per-minutt.. jeg vet at noextras her ingen oppkoblinsavgift og onecall har 50 minutter gratis men de er ikke like billig som Chess og dem har ikke 3G... Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 hei,fikk regeningen min fra chass idag og har lagt merke til at jeg har ring ut for mindre enn ett minutt flere ganger; det er for å gi kort beskjed hjemme siden folk hjemme kan ikke lese sms.. det jag har oppdaget er at Chess tar betaling for et minutt (kr. 0,55) pluss oppkoblingsavgift (kr.0,69) uansett om jeg ringer for et minutt eller mindre enn det, og dette blir dyrt for meg.. jeg valgte Chess fordi den er kjent, har billig samtaler priser og støtter 3G/UMTS.. vet dere om en mobil operatør som har alle de fordeler som Chess har men har enten ingen oppkoblingspris eller tar betaling per sekund istenden for per-minutt.. jeg vet at noextras her ingen oppkoblinsavgift og onecall har 50 minutter gratis men de er ikke like billig som Chess og dem har ikke 3G... 7468433[/snapback] NetCom har sekundtaksering. Rart at ikke Chess, som leier nett av NetCom, gjør det samme. Tror kanskje Telenor også har sekundtaksering, men er litt usikker der. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Telenor har også sekundtaksering. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hvorfor ha Chess når de ikke er konkurransedyktig på pris, og ikke konkurransedyktig på kundesørvis? Håpløst selskap! Lenke til kommentar
|Hitman Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Tele2 har også sekundfakturering. Men alle operatører tar minuttfakturering om du befinner deg i utlandet. Det er verdt å bemerke seg. //Hit Lenke til kommentar
espengun Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hmm...dette gjorde ikke Chess tidligere. Når begynte de med dette? Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ja...Dette skjønner jeg ikke. Er ikke kunde av Chess lenger (heldigvis), men dette tror jeg du må ha misforstått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå