Gå til innhold

Command & Conquer serien?

Anbefalte innlegg

Heisann folkens. Satt igår å tenkte litt tilbake på den gangen jeg spilte det første Command & Conquer og Red Alert, var jo dritkonge ;) Men Kan huske Tiberian Sun kom ut, og jeg mislikte dette ganske sterkt for syntes det ødela alt å plutselig være i fremtiden. Ga litt opp etter det, så har har bare såvidt prøvd RA2 og ingen etter dette.

Men hvilke titler er det som har kommet ut, kan noen nevne hele rekka? Skulle gjerne likt å lese litt om de forskjellige å eventuelt kjøpe meg ett av de nyere :)

Hvordan er Generals, fra nåtiden? Hva syntes dere om Generals, verdt å kjøpe? Vil rett og slett ha litt info om Comand & Conquer spille fra dere som har peiling :thumbup: Og til slutt, er det noe nytt C&C spill på vei, og hvordan blir dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

vis du skal kjøpe command & conquer kjøper du the first decade pakka, får den vel til rundt 200kr nå. denne innholder alle c&c spillene som er laget. generals kan ikke ses på som et fullblodig c&c spill. det stemmer at et er er et nytt c&c spill på vei, det heter command & conquer 3: tiberium wars, og er lagt til handlingen etter tiberian sun og kommer mars neste år.

Lenke til kommentar
vis du skal kjøpe command & conquer kjøper du the first decade pakka, får den vel til rundt 200kr nå. denne innholder alle c&c spillene som er laget. generals kan ikke ses på som et fullblodig c&c spill. det stemmer at et er er et nytt c&c spill på vei, det heter command & conquer 3: tiberium wars, og er lagt til handlingen etter tiberian sun og kommer mars neste år.

7468474[/snapback]

Hvorfor er ikke generals et fullblodig c&c spill? Og hvor kan jeg finne denne pakken til bare 200 kr?! :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

generals er ikke et fullblods c&c spill fordi det er ingen fra det opprinelige westwood som har laget det, man mangler side baren for man kjøper ting, mangler stemningen, samt den virkelige gode historien som man får i c&c serien.

Lenke til kommentar
Hvorfor er ikke generals et fullblodig c&c spill? Og hvor kan jeg finne denne pakken til bare 200 kr?! :ohmy:

7468509[/snapback]

LINK her for bare 189kr. :)

edit: fiksa linken, du ser spillet litt ned på siden.

7468536[/snapback]

Fy fader så bra! Funker de gamle spillene på Win XP da? Kjøpte meg red alert 1 på smart club igår for 30 spenn og det funket bare i DOS versjon og uten lyd.. ble skikkelig skuffet :mad:

Lenke til kommentar
generals er ikke et fullblods c&c spill fordi det er ingen fra det opprinelige westwood som har laget det, man mangler side baren for man kjøper ting, mangler stemningen, samt den virkelige gode historien som man får i c&c serien.

7468635[/snapback]

skjønner. men hvordan blir det nye som kommer da? Fortsatt ikke fullblods?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

dette er også laget av ea, men det ser ut som det kommer til å bli bra, det blir laget av en del av de gamle westwood folkene, og sidebaren er tilbake, samt gamle skuespillere og stemmer. med den pakke jeg skrev om litt lenger oppi her så virker alle spillene i xp, med lyd og alt.

Lenke til kommentar

Håper C&C3 blir bra online... Altså at det blir bra nivå samt et bra laddersystem slik som i SC og WC3.

BFME2 var jo en vits, men så har EA også sagt at det aldri var ment å være et konkurranse spill heller da.. Det var ment som et enkelt spill som skulle være moro for alle.

Hvis ikke C&C3 klarer å få til skikkelig online spilling, så ser det mørkt ut fremover. Mange som setter sin lit til dette spillet, så vi får se hvordan det blir :)

Lenke til kommentar
Håper C&C3 blir bra online... Altså at det blir bra nivå samt et bra laddersystem slik som i SC og WC3.

BFME2 var jo en vits, men så har EA også sagt at det aldri var ment å være et konkurranse spill heller da.. Det var ment som et enkelt spill som skulle være moro for alle.

Hvis ikke C&C3 klarer å få til skikkelig online spilling, så ser det mørkt ut fremover. Mange som setter sin lit til dette spillet, så vi får se hvordan det blir :)

7468858[/snapback]

Det jeg ser på som en vits er C&C Renegade, ser helt klovn ut. Men jeg er ganske spent på generals altså, dere må huske at jeg aldri har prøvd det selvom dere er lei, hehe. Men jeg leste noe om C&C Sole Survivor? her Hva er dette om hvorfor er det ikke inkludert i denne pakken?

Lenke til kommentar
Det jeg ser på som en vits er C&C Renegade, ser helt klovn ut. Men jeg er ganske spent på generals altså, dere må huske at jeg aldri har prøvd det selvom dere er lei, hehe. Men jeg leste noe om C&C Sole Survivor? her Hva er dette om hvorfor er det ikke inkludert i denne pakken?

7468926[/snapback]

Jeg synes generals også er et bra og godt spill, men den mangler det lille ekstra som fantes i red alert 2. Mangler atmosfæren og gleden ved å spille red alert. Men jeg synes som sagt at også generals er et bra spill. Men ikke en fullgod erstatter til red alert.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

ja generals går helt glatt på den pcen, tiberium wars kjører vist på en oppdatert bfme2 grafikkmotor så den burde kunne kjøre dette også uten de store problemene.

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

7468474[/snapback]

7468509[/snapback]

Command and Conquer er opprinnelig Brotherhood of NOD og GDI (Global Defense Iniative)... Ikke USA, Kina og Global Liberation Army. Punktum.

Lenke til kommentar

7468509[/snapback]

LINK her for bare 189kr. :)

edit: fiksa linken, du ser spillet litt ned på siden.

7468536[/snapback]

Fy fader så bra! Funker de gamle spillene på Win XP da? Kjøpte meg red alert 1 på smart club igår for 30 spenn og det funket bare i DOS versjon og uten lyd.. ble skikkelig skuffet :mad:

7468642[/snapback]

alle spillene i samle pakka er gjort klar for xp, fungerer flott.

når det gjelder generals digger jeg det personling rått og er enda mange som spiller online...(men dæven dem er god, vinner aldri jeg...)

Lenke til kommentar

generals er nok et eksempel på hva som skjer når ea kjøper opp gode spillutviklere. La oss alle krysse fingrene for at de skjønte at de dreit seg ut.. for det ser ut som c&c 3 bringer det tilbake. Skuespillerne er der, forhåpentligvis en bra histrorie igjen.

Det som bekymrer meg litt er den "hemmelige" tredje fraksjonen nå igjen. Hvorfor er ikke GDI og NOD bra nok.. må de alltid legge til en tredje?

Yuri's revenge kan ikke måle seg med RA2, det var ikke så ille, men det var alikevel unødvendig.

Lenke til kommentar

Anbefaler sterkt den first decade pakka :thumbup: Jeg husker jeg fikk command & Conquer til jul 1995 som tiåring og det var helt stort. Musikken og de utrolige videoene sitter som støpt som en av de beste minnene jeg har. Jeg kjøpte first decade kun for å spille C&C og Red Alert, og det var artig å gjennoppleve de stundene. Ikke har det tapt seg heller. I tillegg har C&C tidenes beste installasjonsprosess.

Prøvde meg litt på generals, men synes ikke det var noe særlig. Renegade er litt artig, men bare for å se ting i et annet perspektiv. DVDen som følger med er også artig for den som har vokst opp med C&C.

Men å se videoene med Kane og General Shepherd igjen var helt knall. Anbefales!

"Are you picking this up? good... "

Lenke til kommentar
Anbefaler sterkt den first decade pakka  :thumbup:  Jeg husker jeg fikk command & Conquer til jul 1995 som tiåring og det var helt stort. Musikken og de utrolige videoene sitter som støpt som en av de beste minnene jeg har. Jeg kjøpte first decade kun for å spille C&C og Red Alert, og det var artig å gjennoppleve de stundene. Ikke har det tapt seg heller. I tillegg har C&C tidenes beste installasjonsprosess.

Prøvde meg litt på generals, men synes ikke det var noe særlig. Renegade er litt artig, men bare for å se ting i et annet perspektiv. DVDen som følger med er også artig for den som har vokst opp med C&C.

Men å se videoene med Kane og General Shepherd igjen var helt knall. Anbefales!

"Are you picking this up? good... "

7476175[/snapback]

Jepp, husker det jeg og. Gode tider, gode tider... C&C 3 tror jeg kommer til å bli knalltøft. Blir godt å se Kane igjen. :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...