Spr0cket Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 i en diskusjon jeg hadde med dama i går kom jeg til å kalle henne en hykler. Hun stod da og forsvarte seg vha en argumentasjon jeg har brukt tidligere. når jeg brukte den samme argumentasjonen tidligere gjorde hun et stort nummer ut av at det var heelt bak mål å argumentere på det viset. Poenget er at etter at jeg kalte henne en hykler har det vært hælvete i huset, og hun kan ikke forstå at jeg kunne kalle henne noe så stygt. jeg syns jo hun var en hykler, så jeg stod og står jo for det. hva mener eder? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Med forutsetning at du har beskrevet situasjonen korrekt: Hun var en hykler i akkurat den situasjonen. Hun kan ikke klage på at du brukte riktig ord om henne. Problemet er vel heller det at hykler blir feil, ettersom hun ikke er en hykler ellers. En som har dobbeltmoral i 1 situasjon kan vel gjerne ikke kalles en hykler. En hykler er en som konstant lever på en dobbeltmoral. Si til henne at hun var en hykler i akkurat den situasjonen, men at hun selvfølgelig ikke er en hykler generelt. Da føler hun seg sikkert bedre. Endret 10. desember 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 hehe. det er forsøkt. hun følte seg ikke noe spesielt bedre. jeg var igrunn ganske klar på det fra starten av at i akkurat den situasjonen var hun en hykler. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Vel og merke, naboen , på nyttårsaften kalte meg en hykler. Han er 49år, jeg er 16. Jeg tok det egentlig litt hardt.. Hykler er jo et "uff uff "ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå