JOB Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Noen som vet hvor jeg kan laste ned denne (evt Windows 3.1) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Da må du gå andre steder. Retningslinjene for dette forumet sier: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Lenke til kommentar
normal Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 go hårek! (NOT) dessuten er det så gammelt at det kan vel knapt regnes for piratkopi windows 1.01 http://www.cdos.org/std_download.asp?apps=41 litt annet (er noen linker på den siden) http://hem.passagen.se/span/boot.htm Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Quote: Den 2002-11-19 16:21, skrev normal:dessuten er det så gammelt at det kan vel knapt regnes for piratkopi Så du mener at M$ vil la copyrighten bare gli ut i sanden ettersom tiden går. neppe! Brudd på "åndsverk- og opphavsrettigheter" er ikke lov. Lenke til kommentar
Xiancorp Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Meningen med retningslinjene i forumet er vel å ikke spre linker og info som gjør at (f.eks.) et selskap taper penger... (F.eks. Hvor kan jeg laste ned Windows XP Pro???) Win XP er jo et nytt program som du kan kjøpe, og det koster masse penger, og (hypotetisk) så taper MS en del penger for hver person som laster det ned (istedet for å kjøpe det).. Jeg mener (og jeg håper de fleste synes det samme) at viss noen virkelig vil ha tak i et sånt gammelt (og godt) program så skulle ikke en slik retningslinje hindre dem i det.. Siden Windows 3.11 ble laget rundt + - 1990, og i og med at MS ikke taper penger på at noen laster ned 3.11, synes jeg det nesten må regnes som free-ware nå.. Selvfølgelig dekkes programmet av åndsverk og opphavsrett-lovene men ingen taper jo noe på det lenger! Det eneste som skjer er jo at en person får det moro med å utforske et klassisk OS og det kan kanskje hjelpe ham/henne til å løse et data-problem.. (tvilsomt men kanskje kanskje.. :smile: Dersom personen får løst problemet, er det jo nærmest å regne som gratis-reklame for MicroSoft... :wink: Min mening iallefall.. _________________ Abit KT7A-Raid Athlon XP1600+ GlobalWin WBK38 384MB PC-133 SDRAM Asus V7700PRO 64MB DDR 40GB IBM + 18GB WD |Xian| [ Denne Melding var redigert av: Xiancorp på 2002-11-19 23:38 ] Lenke til kommentar
M.H Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Det er vel neppe å få kjøpt mer heller... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Kan du ikke bare søke i KaZaA eller noe..? KaZaA pleier jeg å bruke når jeg skal ha tak i SHAREware, FREEware og programmer som ikke er å få kjøpt (i den siviliserte delen av verden). Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Quote: Den 2002-11-19 21:31, skrev kyllingvippen:englebarn Fullstendig uvesentlig. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg har win 3.11 norsk på originaldisketter (3.5"), du kan få dem (med gyldig lisens og alt+backup på CD i tilfelle diskettene ryker) hvis du dekker porto og CD, mail meg på [email protected] hvis du er interessert. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Hyggelig gjort. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå