Gå til innhold

Trenger Windows 3.11

JOB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meningen med retningslinjene i forumet er vel å ikke spre linker og info som gjør at (f.eks.) et selskap taper penger... (F.eks. Hvor kan jeg laste ned Windows XP Pro???)

Win XP er jo et nytt program som du kan kjøpe, og det koster masse penger, og (hypotetisk) så taper MS en del penger for hver person som laster det ned (istedet for å kjøpe det)..

Jeg mener (og jeg håper de fleste synes det samme) at viss noen virkelig vil ha tak i et sånt gammelt (og godt) program så skulle ikke en slik retningslinje hindre dem i det..

Siden Windows 3.11 ble laget rundt + - 1990, og i og med at MS ikke taper penger på at noen laster ned 3.11, synes jeg det nesten må regnes som free-ware nå..

Selvfølgelig dekkes programmet av åndsverk og opphavsrett-lovene men ingen taper jo noe på det lenger!

Det eneste som skjer er jo at en person får det moro med å utforske et klassisk OS og det kan kanskje hjelpe ham/henne til å løse et data-problem.. (tvilsomt men kanskje kanskje.. :smile:

Dersom personen får løst problemet, er det jo nærmest å regne som gratis-reklame for MicroSoft... :wink:

Min mening iallefall..

Abit KT7A-Raid

Athlon XP1600+

GlobalWin WBK38

384MB PC-133 SDRAM

Asus V7700PRO 64MB DDR

40GB IBM + 18GB WD

|Xian|

[ Denne Melding var redigert av: Xiancorp på 2002-11-19 23:38 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...