omhelle Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 ok, jeg trenger vel bare drivere til skjermkortet ?? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 ok, jeg trenger vel bare drivere til skjermkortet ?? 7469434[/snapback] Ja Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 ok tusen takk for alle svar, får håpe det hjelper Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) hvilken driver skal jeg ta ?? er dette rett driver ?? http://www.nvidia.co.uk/content/license/dr...ternational.exe Endret 10. desember 2006 av omhelle Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 kan noen linke til driverene jeg trenger ?? har 8800 gts Lenke til kommentar
fytech Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 blææææh, start maskinen på nytt du;) Lenke til kommentar
rolax Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hvilken windows har du? Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 men hvor finner jeg driverene jeg trenger ?? Lenke til kommentar
rolax Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Det faktisk en grunn til at jeg spør hvilken windows du har. http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 jeg har xp home edition Lenke til kommentar
rolax Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_97.44.html Her har du patchen du trenger Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 dit har jeg også kommet, men hva gjør jeg når jeg er der ?? Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Serriøst? du laster ned og innstallerer og starter maskinen på nytt... direkte link til filen: [LINK] http://www.nvidia.com/content/license/loca...nxp_english.exe[/LINK] Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 når jeg instalerer driverene til skjermkortet mitt kommer det opp en advarsel: vist jeg forsetter vil det skade eller destabilisere systemet, enten med en gang eller i framtiden. hva skal jeg gjøre ?? bare gå videre ?? Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Bare trykk fortsett. Det betyr bare at Microdaft ikke har "godkjent" driverne for bruk i det skjøre lille operativsystemet deres som heter windows... Men ja, bare kjør på. Alt i orden. Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 nå gikk det, tusen takk til alle som har kommet med svar Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) jeg gjorde alt dette for å få min til å fungere, men dagen etter (altså nå) fungerte det ikke lengre, jeg får svart skjerm også hopper jeg tilbake til windows...rart...skal prøve å kjøre annet navn på file som var nevnt tidligere...eneste jeg ikke hat prøvd enda. Edit :niks det funka ikke =/ jeg tenkte på en ting, kan ikke være spillets instillinger ingame da? kan jo hjelpe og Ini fikse litteran^^ Endret 21. desember 2006 av Sk8on Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 jeg gjorde alt dette for å få min til å fungere, men dagen etter (altså nå)fungerte det ikke lengre, jeg får svart skjerm også hopper jeg tilbake til windows...rart...skal prøve å kjøre annet navn på file som var nevnt tidligere...eneste jeg ikke hat prøvd enda. Edit :niks det funka ikke =/ jeg tenkte på en ting, kan ikke være spillets instillinger ingame da? kan jo hjelpe og Ini fikse litteran^^ 7546982[/snapback] Nå gikk jeg inn i spillet det funket etter en liten overhaling av reg repairs etc og nye drivere, men nå har jeg et rart problem...alt på skjermen blinker mens jeg er i menyen...orka ikke prøve å starte opp spillet før det er fiksa...merklig...ati driver informasjonen spesifiserer ikke noe ang akkurat det i known issues heller....nå vet jeg ikke hva det kan være sikkert noe enkelt jeg har oversett, min hardware ser du i signaturen bortsett fra at jeg har crossfire nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå