Gå til innhold

battlefield 2 funker ikke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

jeg gjorde alt dette for å få min til å fungere, men dagen etter (altså nå)

fungerte det ikke lengre, jeg får svart skjerm også hopper jeg tilbake til windows...rart...skal prøve å kjøre annet navn på file som var nevnt tidligere...eneste jeg ikke hat prøvd enda.

Edit :niks det funka ikke =/

jeg tenkte på en ting, kan ikke være spillets instillinger ingame da? kan jo hjelpe og Ini fikse litteran^^

Endret av Sk8on
Lenke til kommentar
jeg gjorde alt dette for å få min til å fungere, men dagen etter (altså nå)

fungerte det ikke lengre, jeg får svart skjerm også hopper jeg tilbake til windows...rart...skal prøve å kjøre annet navn på file som var nevnt tidligere...eneste jeg ikke hat prøvd enda.

Edit :niks det funka ikke =/

jeg tenkte på en ting, kan ikke være spillets instillinger ingame da? kan jo hjelpe og Ini fikse litteran^^

7546982[/snapback]

Nå gikk jeg inn i spillet det funket etter en liten overhaling av reg repairs etc og nye drivere, men nå har jeg et rart problem...alt på skjermen blinker mens jeg er i menyen...orka ikke prøve å starte opp spillet før det er fiksa...merklig...ati driver informasjonen spesifiserer ikke noe ang akkurat det i known issues heller....nå vet jeg ikke hva det kan være sikkert noe enkelt jeg har oversett, min hardware ser du i signaturen bortsett fra at jeg har crossfire nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...