Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

blei tatt av purken..

Sudox

Anbefalte innlegg

eg blei tatt av purken, fordi eg ikje hadde lys på mopeden.. de tog skiltene mine, å nøkkelen min... så eg måtte gå hjem.. lure litt på om d e nåkk at mopeden min går i 45 når eg ska på vising, eller om eg må ha alle orginaldelene?

takker får alle svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vell kansje eg ikje jør d.. mn samma d.. eg lurte på om de har låv te å ta fra mg skiltene å nøkkelen, når de tar mg uden lys?

han starta åg å trua mg, han sa at hvis dr skjedde mer hærverk på en skole i nerheten( som då va grunnen te di va dr) så kom han å henta lappen min, å mopeden.. e dette lov?

takk får svar...

Lenke til kommentar
mn eg lure på om eg må ha alle orginaldelene på, eller om d e nåkk å ta blomberingar i pottå?

7468506[/snapback]

Hvis blomberingen er ute er det umulig å sette dem inn igjen. Men du bør uansett ikke ta ut blomberingen i originalanlegget. For hvis du blir tatt må du sette på igjen originaldelene og hvis du da må kjøpe ny originalpotte kan det bli j**lig dyrt. Kommer vel an på hvilken sykkel du har.

Lenke til kommentar
Hvis blomberingen er ute er det umulig å sette dem inn igjen. Men du bør uansett ikke ta ut blomberingen i originalanlegget. For hvis du blir tatt må du sette på igjen originaldelene og hvis du da må kjøpe ny originalpotte kan det bli j**lig dyrt. Kommer vel an på hvilken sykkel du har.

7510227[/snapback]

Er ikke umulig å sette inn noe blombering igjen nei.. kan skjære opp potta og punkt-sveise blomberingen inn igjen ;) Eller du kan sette inn en femkroning og borre opp hullet litt, mellom lyddemper og svanehals :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...