Sudox Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 eg blei tatt av purken, fordi eg ikje hadde lys på mopeden.. de tog skiltene mine, å nøkkelen min... så eg måtte gå hjem.. lure litt på om d e nåkk at mopeden min går i 45 når eg ska på vising, eller om eg må ha alle orginaldelene? takker får alle svar... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Kjipa. Mopeden må nok gå i 45 km/t. Men det er nok en fordel med lys også. Lenke til kommentar
Sudox Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 mn eg lure på om eg må ha alle orginaldelene på, eller om d e nåkk å ta blomberingar i pottå? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 mopeden skal ikke være fabrikkorginal, men "EU orginal". Og da tror jeg det er nok at den går i 45 km/t Lenke til kommentar
Sudox Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) ok.. takk får svar.. ein ting te eg lure på, om de kan ta skiltene mine bare pga at eg kjøre uden lys? Endret 10. desember 2006 av Sudox Lenke til kommentar
.MeH. Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) var dette første gangen?? di skolle gjitt deg en advasel Endret 10. desember 2006 av sexbox1 Lenke til kommentar
Sudox Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 hehe.. dette va 3 gangen, mn fyste gang uden lys.. åså va d leie purk.. fyste gang va uden lappen, fekk bare advarsel.. andre gang va me broren min bagpå, han hadde ikje hjelm, 1500kr i bot.. åså nå.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Når det er tredje gangen du blir tatt, er det bare til pass for deg Du skjønner kanskje ikke hvor farlig det er å kjøre uten lys på en moped på denne tiden av året, eller med en annen person UTEN HJELP bakpå? Lenke til kommentar
Sudox Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 vell kansje eg ikje jør d.. mn samma d.. eg lurte på om de har låv te å ta fra mg skiltene å nøkkelen, når de tar mg uden lys? han starta åg å trua mg, han sa at hvis dr skjedde mer hærverk på en skole i nerheten( som då va grunnen te di va dr) så kom han å henta lappen min, å mopeden.. e dette lov? takk får svar... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Er det du som står bak hærverket? Hvis ikke, bør du ikke ha noe å frykte. Et lite tips: Følg med i norsktimene Lenke til kommentar
Sudox Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 hehe.. nei det er ikke jeg som står bak hærverket... men han mannen mente at det var meg, og at alt som skjedde var min feil... ska jør mitt besta når d jelle norsk-timane.. Lenke til kommentar
Prey Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 mn eg lure på om eg må ha alle orginaldelene på, eller om d e nåkk å ta blomberingar i pottå? 7468506[/snapback] Hvis blomberingen er ute er det umulig å sette dem inn igjen. Men du bør uansett ikke ta ut blomberingen i originalanlegget. For hvis du blir tatt må du sette på igjen originaldelene og hvis du da må kjøpe ny originalpotte kan det bli j**lig dyrt. Kommer vel an på hvilken sykkel du har. Lenke til kommentar
Sudox Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 hmm... ok.. takk får svar... Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg har forstått det sånn at du ikke hadde lyset på? Altså at det virket.. Viss lyset virket kan de ikke avskilte deg.. Men viss det ikke virket derimot, så kunne de bare gi deg mangellapp, med mindre bremser og annet var slitt og dårlig da... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 HOHOHO, klarer du ikke følge trafikkregelene har du godt av å gå litt. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Haha . Test dette her om bilde mitt funker Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hvis blomberingen er ute er det umulig å sette dem inn igjen. Men du bør uansett ikke ta ut blomberingen i originalanlegget. For hvis du blir tatt må du sette på igjen originaldelene og hvis du da må kjøpe ny originalpotte kan det bli j**lig dyrt. Kommer vel an på hvilken sykkel du har. 7510227[/snapback] Er ikke umulig å sette inn noe blombering igjen nei.. kan skjære opp potta og punkt-sveise blomberingen inn igjen Eller du kan sette inn en femkroning og borre opp hullet litt, mellom lyddemper og svanehals Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Haha . Test dette her om bilde mitt funker 7512065[/snapback] EDIT: Det gjorde ikke det Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Trådstarter: Så leit... Denne tråden stenges da dere ikke følger retningslinjene hva språkbruk og dialekt angår. Eg e ein leie moderator så hate alt så hette dialekt på ett forum så kun ska innehålla bokmål og nynorsk EOD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg