eggi Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg har noen store .tiff bilder(100mb) som jeg gjerne vil printe ut i stort format, finnes det et program som deler opp et bilde i 4 og printer dem ut som et stort bilde på fire ark? Jeg har en printer som kan skrive helt ut til kanten på arket. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Mange printerdrivere har denne funksjonen, og jeg vil tro det finnes mange (gratis-)programmer som gjør det for deg. I driveren til Dell-printerne på NTNU kalles dette valget "Poster print", så kanskje det gir en pekepinn på hva du skal søke etter... Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 programet som jeg bruker heter posteriza, syns det er helt ok når jeg skal lage store bilder Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Qimage gjør en kjempejobb, og inerpolerer opp/ned bildene om nødvendig også - mye bedre enn PS gjør det. Men det er ikke helt gratis. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 hva med en skriver som kan ta A2? Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 finnes det et program som deler opp et bilde i 4 og printer dem ut som et stort bilde på fire ark? 7467595[/snapback] Noen printere deler opp bildet selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå