LarsP Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jebus Christ. Jeg beklager på det sterkeste. More Fish har jeg faktisk ikke hørt (da den først kom ut i dag). Blander med noe helt annet. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ghostface har jo kommet med to album i år, som begge gruser Idlewild. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Siden det virker som om den andre (identiske) tråden ikke har like mye liv, kopierer jeg det jeg skrev i den inn hit. Ghostface - FishscaleGhostface - More Fish Snoop Dogg - Blue Carpet treatment Nas - Hip Hop is Dead Jay-Z - Kingdom Come The Game - Doctors Advocate T.I - King Jedi Mind Tricks - Servants in Heaven, Kings in Hell Lupe Fiasco - Food and Liquor Outkast - Idlewil Gnarls Barkly - St. Elsewhere The Streets - The Hardest Way to Make an Easy Living Clipse - Hell Hath No Fury Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det der var nesten oppramsing av alle betydningsfulle hip-hop album som har kommet ut i år. Hvilket syntes du var best? Hvorfor? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Beste album: 1. Frost* - Milliontown 2. Tangent, The - A Place in the Queue 3. Sylvan - Posthumous Silence + Dream Theater - Score (dvd) Andre av årets utgivelser jeg har kjøpt: A.C.T. - Silence Band of Horses - Everything all the Time Madder Mortem - Desiderata Novembre - Materia Paatos - Silence of Another Kind Spock's Beard - S/T To-Mera - Transcendental Vanden Plas - Christ 0 Venturia - The New Kingdom Hva skal man si.. Frost* debuterte med fynd og klem, synd de bare rakk å gi ut den ene skiva før det var kroken på døra. Dog, slike utgivelser gjør at det holdes liv i prog-flammen. Prosjektgruppa The Tangent skuffet ikke denne gangen heller, det er imponerende hva denne gjengen får til. Tyske Sylvan var et nytt bekjentskap for min del. Posthumous Silence ble anbefalt meg fra noen, og makan til vellyd.. Det tok ikke lange tiden før en av forgjengerne også var på plass. Liker du progrock liker du nok Sylvan, så enkelt er det. Favorittbandet Dream Theater slapp dessuten en svulstig dvd, men denne knuser all konkurranse så hardt at den ikke får være med i kåringen min. Av de andre skivene jeg plukket opp dette året, så står To-Mera og Venturia igjen som de jeg husker best. Førstnevnte spiller noe jazzmetalfinurligheter, hardt som bein og slækt som...sofakroken, alt ettersom. Fantastisk skive. Venturia sier seg inspirert av Savage Garden og Dream Theater (!), og denne kombinasjonen gjør seg faktisk imponerende bra. De overrasker også med å synge på engelsk; jeg trodde franskmenn helst kvakket på sitt eget språk. Alt i alt et godt musikkår, men nå venter vi på 2007. En av neste års utgivelser har jeg fått kloa i allerede (Pain of Salvation - Scarsick), og for å si det sånn, det lover godt dette.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Beste album 2006: 01. Agalloch - Ashes Against the Grain 02. Novembre - Materia 03. Katatonia - The Great Cold Distance 04. Thom Yorke - The Eraser 05. Isis - In the Absence of Truth 06. Russian Circles - Enter 07. Deftones - Saturday Night Wrist 08. Mono - You Are There 09. Wolfmother - Wolfmother 10. Converge - No Heroes skuffelser: Tool - 10.000 Days P.O.D. - Testify (hadde regna med det) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Gått nedom og under med RHCP? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Det der var nesten oppramsing av alle betydningsfulle hip-hop album som har kommet ut i år. Hvilket syntes du var best? Hvorfor? 7494650[/snapback] Topicen heter jo også oppsummering av musikkåret 2006, så da syns jeg en slik liste passet. Mine personlige favoritter er vel More Fish, Hip Hop is Dead og Kingdom Come. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Beste album 2006: 01. Agalloch - Ashes Against the Grain 02. Novembre - Materia 03. Katatonia - The Great Cold Distance 7497816[/snapback] Nice! Vi er ikke ulike der. Ville kanskje endret litt på rekkefølgen men. Klarer ikke komme med noen oppsummering enda. Syns det er altfor tidlig. Har enda mye jeg må høre... Endret 14. desember 2006 av qweac Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Tror jeg må oppdatere med beste musikk dvd, og denne regner jeg med alle er enige i: Seigmen - Fra X Til Døden Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Tror jeg må oppdatere med beste musikk dvd, og denne regner jeg med alle er enige i: Seigmen - Fra X Til Døden 7507342[/snapback] Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det beste albumet i 2006 var: Iron Maiden - A Matter Of Life And Death Konserten eide også. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg mener at Insomnium - Above The Weeping World var årets skive. (Men liker fortsatt de to forrige bedre ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå