poopstick Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Gimp er et gratisprogram med akkurat de samme funksjonene som Photoshop. Noen som har kjennskap til det i det hele tatt? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Photoshop har nok litt fleire funksjonar enn Gimp... Det er ein del som har kjennskap til Gimp, meg inkludert. Lenke til kommentar
poopstick Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Photoshop har nok litt fleire funksjonar enn Gimp... Det er ein del som har kjennskap til Gimp, meg inkludert. 7467524[/snapback] Åja. Var hvertfall det jeg ble fortalt, men var litt i tvil. Kjekt å vite. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Det er mange som ser på Gimp som det næraste ein kjem PS blant gratisprogram, noko som kan stemme. Det har mange funksjonar, men mangler ting som adjustment layers, for å nemne eitt døme. Forresten, 5,31% i denne undersøkinga bruker Gimp 2.x. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg har bruker Gimp Litt bratt læringskurve og ikke alltid helt logisk lagt opp etter min mening, men jeg fått gjort en del redigering med programmet og er fornøyd med det til mitt nåværende bruk. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg bruker gimp. Det er ikke så mye heavy bildebehandling jeg gjør, så hvordan den klarer seg i forhold til photoshop vet jeg ikke. Gimp gjør jobben sin godt i forhold til det jeg gjør, som er litt tegning, og litt behandling av bilder fra kamera mitt. Anbefaler å gi det et forøk. Prisen er uslåelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå