Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) link jeg ler :!: bytt skole ! "we all live in America" Endret 10. desember 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Herrejemeni....noe så dumt?! Endret 10. desember 2006 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 En klem fra en 4 år gammel gutt, sextrakasering? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ser bort på min 4 år gamle sønn og rister oppgitt på hodet. Er det mulig? Syke syke mennesker. Håper virkelig faren får skolen i kne. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 HAHA! er det mulig?? han er 4 år gammel ffs..... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Lærerinnen så sitt snitt til å huke inn litt letttjente penger før jul. Heeeelt normalt i amerika Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Latterlig! En klem fra en gutt på 4 år er SEXTRAKKASERING! Haha.. Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Herre min hatt er det mulig :O 4 år gammel? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Sykt da. hu dama kan ikke være helt god i hodet sitt. er nok bare ute etter rasker penger. Lenke til kommentar
Mow Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg gjentar noe jeg har sagt flere hundre ganger før: "...bare i USA!" Snart ingenting som sjokker meg der lenger. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 ånossågæli hu burde ikke være lærer Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Sykt da. hu dama kan ikke være helt god i hodet sitt. er nok bare ute etter rasker penger. 7467847[/snapback] Greit at hun nokk er ute etter raske penger, men det får da finnes grenser Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ja jeg syns det var litt vel drøyt jeg og. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Vi ser til stadighet tråder her på "Politikk, religion og samfunn" som hverken inviterer til debatt eller reiser spørsmål om aktuelle emner. De fungerer rett og slett som medium for trådstarters frustrasjon eller forferdelse over verdens iboende ondskap og urettferdiget, personlige, politiske eller moralske kjepphester, skrivetrang eller andre mer eller mindre aktverdige motiver. Ofte trigget av artikler i VG, Dagbladet eller andre tabloide medier. Mange av dem er gjengangere som har vært diskutert før. Vi ønsker ikke å sensurere folks meningsytringer. Allikevel føler vi det er nødvendig å stille noen krav til poster her på PRS: At det skal være noe som det er almen interesse for og som enten stiller spørsmål som kan besvares eller er grunnlag for debatt. Det er unødvendig å linke til VG og Dagbladet bare for å linke, siden de fleste antagelig leser originalen i alle fall. Regler for posting på PRS Denne tråden har ikke noe poeng i det hele tatt (bortsett fra å fortelle hvor tåpelige amerikanere er) og skulle om i det hele tatt vært postet i Såpeboksen. Stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg