Gå til innhold

Perfect Dark Zero til xbox360 er dette bra?

balder

Anbefalte innlegg

Eg ser inne på games199.com at dei selger Perfect Dark Zero for xbox 360 til kr 99,-. Er dette eit bra spill? Eg ser også at dei har Call of Duty 2 for kr. 199. Eg har spilt Call of duty 2 på PS2, men er det verdt å kjøpe dette på XBOX360 eller vil det bli kjedeligt da eg har spilt det på PS2?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trur det er bedre om du ikkje har spillt perfect dark på N64, som er overlegen denne tittelen på mange områder om man er hardcore fan:P Har fått intrykket av at disse syns spillet suger ballesvette etc. For min del som faller under hardcore delen ville eg ikkje gått for denne tittelen. Basert på demoen som eg nesten spydde av og det andre brukere har skrevet om spillet gidder eg ikkje kjøpe dette skvipet. Men du får det jo ekstremt billig da, så det er vel forsåvidt verdt det. Online-delen skal dog vere relativt bra.

Lenke til kommentar

Som malla sier. Kjøpte dette selv for fullpris selv,og synes det ikke er vært plasten den blir laget av. Spillet er så ufattelig dårlig. Kjøp deg helle Perfekt Dark til N64. mye bedre.

Aldri blitt så skuffet over et spill før. Online delen er grei, men jeg ble lei fort. COD2 får du sikkert mye mer glede av.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Kjøpte det og PGR3 på releasedagen. Har kun spilt 3 av 13 baner, så ja, det suger.

Men multiplayer med 3 andre kamerater (lokalt) er litt moro da.

Lenke til kommentar

Det er ett "okei" spill. Ikke forvent noe særlig i singelplayer, dog co-op er moro. Om du skulle prøve Dark Agent alene f.eks. komme du til å lære å hate statisk helse i SP, og Jonathan da...blonde for**** dri*******.

Multiplayer er moro, har endel forskjellige game modes og. Plus boter, om det skulle være nødvendig. Litt moro å se hvor mange boter du og 3 venner greier å holde tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...