Fulgu Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Etter at Guiden.tv forsvant for ett par år siden har jeg tatt til takke med VGs middelmådige løsning, delvis fordi den kunne tilpasses noe. Nå har de greid å ødlegge sin de og http://interaktiv.vg.no/tvguiden/ Jeg likte i alle fall ikke den Sesamgreia. Hvilken side slår dere opp når dere lurer på hva som er på TV? Noen som vet noen ekstra gode hvor man kan customize litt? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg følger med på en del av de store tv seriene i USA for tiden, og jeg bruker da MyEpisodes for å holde oversikt over sendeplan. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Føler meg litt tilbakesatt nå. Pleide å bruke VGs, men den er jo helt på bærtur nå. Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Bruker TVRage.com og Next-Episode.net. Funker bra begge to... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 VG sin var perfekt, nå er den helt ødelagt. På jakt etter ny jeg også.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Bra vi er flere som savner VG sin gamle.. Hadde de lagt til mulighet for å lage en liste med kanaler, så hadde det blitt bra igjen. Har sjekka Dagbladet sin (både ny og gammel), men syns det ble uoversiktlig. Alle de amerikanske er vel uintressante i dette tilfellet, det er de norske kanalene som er poenget. Bruker selv MyEpisodes til amerikanske sendeskjema. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ja, de bør så absolutt legge inn muligheten sånn det var, at vi kan velge hvilke kanaler vi vil. Tror jeg må sende mail og klage. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hva snakker dere om, egentlig? Det er da fullt mulig å velge kanaler og alt mulig rart? Selv foretrakk jeg aftenpostens forrige design, der fikk man en veldig hendig oversikt. Det nye designet er på trynet, og funker heller ikke noe særlig i andre nettlesere enn ie. Så da bruker jeg heller kanaloversikten til vg, selv om den ikke er særlig fin eller oversiktelig. Er definitivt ute etter en bedre kanaloversikt. Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ble irritert da VG byttet ut sin med den idiotiske Sesam tv guiden. Søppel! Fant da fram til Dagbladet sin nye tv guide og den var helt grei. Mye bedre enn VGs i hvert fall. Lenke til kommentar
cascas Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Fant da fram til Dagbladet sin nye tv guide og den var helt grei. Mye bedre enn VGs i hvert fall. 7472449[/snapback] Jeg bruke også Dagbladet sin. Der er mulig å velge dine kanaler, og du har en "timeline" fremvisning av det som går! Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Men... Hvorfor går dere ikke hit og bruker VGs tv-guide her? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hva snakker dere om, egentlig? Det er da fullt mulig å velge kanaler og alt mulig rart? 7468755[/snapback] Hvordan?Vil ha det slik det var før, der jeg velger kanalene jeg har, og deretter får opp en boks for hver kanal som viser hva kanalen har å by på det neste døgnet ca. Men... Hvorfor går dere ikke hit og bruker VGs tv-guide her?7472516[/snapback] Fordi den ikke gir noe mer enn den andre?Kan fremdeles ikke velge akkurat de kanalene jeg vil, og få dem lagret på en side, slik at jeg kan bruke den til å se hva som går på de forskjellige kanalene.. Å ha en liste som viser hva alle kanaler viser samtidig, blir for uoversiktlig for min del.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg liker ikke dagbladet sin. Jeg vil ha VG sin tilbake!! Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hva snakker dere om, egentlig? Det er da fullt mulig å velge kanaler og alt mulig rart? 7468755[/snapback] Hvordan?Vil ha det slik det var før, der jeg velger kanalene jeg har, og deretter får opp en boks for hver kanal som viser hva kanalen har å by på det neste døgnet ca. Men... Hvorfor går dere ikke hit og bruker VGs tv-guide her?7472516[/snapback] Fordi den ikke gir noe mer enn den andre?Kan fremdeles ikke velge akkurat de kanalene jeg vil, og få dem lagret på en side, slik at jeg kan bruke den til å se hva som går på de forskjellige kanalene.. Å ha en liste som viser hva alle kanaler viser samtidig, blir for uoversiktlig for min del.. 7472559[/snapback] Men... Det kan du jo gjøre der? Du må riktignok velge "Redigere mine kanaler", sortere etter diverse valg (tidspunkt, kategori etc) og slik manuelt, men det kommer man vel neppe unna på noe sted? Jeg skjønner ikke helt hva du/dere mener? At det ikke er det peneste designet eller er særlig smidig, skjønner jeg godt - men det er da brukelig? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Den ny tvguiden til dagbladet lar en jo velge de kanalene en har. Synes den er ganske bra. http://www.dagbladet.no/tvprogram/ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Men... Det kan du jo gjøre der? Du må riktignok velge "Redigere mine kanaler", sortere etter diverse valg (tidspunkt, kategori etc) og slik manuelt, men det kommer man vel neppe unna på noe sted? Jeg skjønner ikke helt hva du/dere mener? At det ikke er det peneste designet eller er særlig smidig, skjønner jeg godt - men det er da brukelig? 7473402[/snapback] Det jeg for min del er på jakt etter, er dette;Kanalene vist på denne måten - http://vg.sesam.no/search/?c=t&q= (dvs hver kanal har sin egen boks som viser en viss tid fremover) Og jeg skal kunne velge hvilke kanaler som skal komme (dvs de jeg har) Slik det er nå er det listet mange kanaler jeg ikke har, det er uintressant. Den andre linken, hvor man kan redigere 'mine kanaler', så kommer alle kanaler i en liste (dog hver kanal kommer etterhverandre), og ikke hver kanal i en egen boks (som er mer oversiktlig). Endret 11. desember 2006 av Marvil Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Se & Hør Har ikke testet den. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Den var ikke så dum.. Eneste var at info om TV-programmet kom i nytt vindu, men.. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg bruker SOL.no sin TV Guide og Se & Hør Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Vil ha det slik det var før, der jeg velger kanalene jeg har, og deretter får opp en boks for hver kanal som viser hva kanalen har å by på det neste døgnet ca. 7472559[/snapback] Det jeg for min del er på jakt etter, er dette;Kanalene vist på denne måten - http://vg.sesam.no/search/?c=t&q= (dvs hver kanal har sin egen boks som viser en viss tid fremover) Og jeg skal kunne velge hvilke kanaler som skal komme (dvs de jeg har) 7473644[/snapback] Nøyaktig noe slikt jeg og er ute etter! Helvette jeg ber om at Guiden.tv gjennomstår, den var så sweeeet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå