Bone Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Heisann! Glemte så smått å kjøpe med ekstra kontrollere når jeg holdt på å handle.. Trenger en sånn med -/+ a og b og krysset på.. og en sånn med Z, C og Pad på.. (nunchuck?) Vanskelig å få tak i nå, tror dere? .. Hva heter den første kontroller'n der? Takk, takk.. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Wiimote heter den Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Den heter kun "Wiimote" på folkemunne. Offisielt heter den "Wii remote". Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ja, i alle fall i USA er det svært vanskelig å få i ekstra kontrollere. Tipper det samme gjelder her. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Nunchuck selges overalt og den er det ihvertfall nok av. Kjøpte Wii Play så jeg har to Wiimote'r men trenger ikke en ekstra nunchuck ennå. Kameraten tar med sin når vi skal spille redsteel eller Boxing. Lenke til kommentar
kroofant4 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Vanskelig å få tak i nå, tror dere? .. Nei.. De har mange av dem i EBgames.. (hvertfall på Strømmen- og Ski storsenter) Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 håper jeg får tak i nunchuck her jeg bor på haugalandet... rekner ikke med at det blir så lett:P men får ta en god runde og kjøpe til meg og en kompis... vi skal jo kunne være mer enn en og spille liksom:P 2 når vi er sammen... jeg har to Wii'mote siden jeg fikk butikken jeg bestillte min Wii i til å legge av ett stk Wii play også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå