PUCH Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 I mai kjøpte jeg meg ny PC. Jeg fikk store problemer med den, selv om det jeg kjøpte var av den beste sort. For eksempel i CSS hakket det veldig uansett grafikk instillinger. I andre spill var det og problemer. Delene jeg kjøpte, var: CPU: AMD Athlon 60 4000+, 2,40 ghz, som er ca. den beste CPUen AMD lagde i 64 serien, før de begynte med AM2. Hovedkort: DFI Lanparty NF4 SLI-D, som absolutt skal være bra nok. RAM: Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 2048MB Kit w/two matched Value Select 1024MB, som også skal være god nok. Skjermkort: Da kjøpte jeg Gainward GeForce 6800GS 512 MB, men trodde at det var grunnen til at det ikke virket så bra, så nå har jeg netopp kjøpt Asus GeForce 8800 GTX, som er omtrent det beste på markedet for tiden. PSU: bZerk,500W. harddisk: Maxtor 300GB S-ATA II 7200 RPM NCQ. Som dere ser er dette gode deler, og jeg burde vel kunne kjøre uten hakking i de fleste spill, men det er ikke tilfelle. Derfor lurer jeg på om dere kanskje har noen aning om hva som er problemet. Jeg kjøpte nylig et nytt skjermkort til 5500 kr (Kanskje det beste på markedet nå) Ting ble bedre, men fremdeles problemer. Takker for all hjelp! (Bare spør spørsmål) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Drivere-drivere-og-innstillinger. Nyeste drivere-DirectX? Satt spillet til å kjøre HW T&L? Oppløsning - opplysning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå