loathsome Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hei, Skal modde mitt Gainward GeForce 700GT til 1.4v, men åssen i helvete måler jeg volten og OHM? Finner jo absolutt ingen guider for dette på nettet, bare for XFX kort o.l. Noen som har vært borte i dette? Har alt utstyr. (multimeter, conductive pen osv) Takk for svar! Lenke til kommentar
Mr. Nibble Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Mener å huske at alle 7900GT korta er like, så det burde ikke ha noe å si om det er Gainward eller XFX. Jeg har også Gainward kort og brukte metoden på dette bildet: Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Bliss-variantene har en ikke-standard layout iblant, du bør sjekke at det er referansedesign du har før du begynner å modde i hytt og pine. Er det 256 eller 512 ram på kortet btw? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Tror jeg må teste dette snart, har et xfx7900gt 256mb, sli er vel like rundt hjørnet :!: men litt ekstra ytelse før den tid hadde vært gøy Bruk feks conductive paint for å koble sammen punktene, jeg brukte dette for å låse opp den gamle xp prosessoren min. Lenke til kommentar
trygvelo Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Tenkte å prøve dette på Gainward 7900 GS kortet mitt selv. Hvis jeg har forstått det riktig har dette samme design som GT kortet. Hvor kjøper dere conductive pen? Har dere noe tips til merke/"modellnummer", har erfart at de elektrobutikkene jeg har spurt ikke helt forstår hva jeg skal ha. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Tenkte å prøve dette på Gainward 7900 GS kortet mitt selv. Hvis jeg har forstått det riktig har dette samme design som GT kortet. Hvor kjøper dere conductive pen? Har dere noe tips til merke/"modellnummer", har erfart at de elektrobutikkene jeg har spurt ikke helt forstår hva jeg skal ha. 7482664[/snapback] Hei, jeg kjøpte conductive paint på auto parts men de har det på clas ohlson også. Spør etter stoff som man bruker for å reparere varmetråder i bakruta med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå