Gå til innhold

OneCall: superbillig men bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hos NetCom får du opp ale telefonnummerene du har ringt til, samt alle smsene du har sendt når du mottar e-faktura i nettbanken din. De har også tilbud om egen  spesifisert faktura der man kan gå inn på Mine Sider å sjekke selv. Så de har også denne muligheten de også.

7853594[/snapback]

Ikke ved bruk av kontantkort så vidt jeg vet..

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar

Hei! Jeg har selv 4 abonnement hos One Call 2 stk. One Mobil Faktura og 2 stk. One Mobil Kontant, byttet fra Talkmore som jeg var fornøyd med, men sparer en del totalt sett. Er meget fornøyd med service, raske svar, gode svar. Føler også at One Call er solide og har tanker ideer som vil gjøre de attraktive også i fremtiden. :thumbup:

Lenke til kommentar

Folkens; hvor lang tid tar det før dere får svar fra kundeservice dersom dere sender mail?

 

Jeg sendte et rop om hjelp - et helt enkelt spørsmål om problemer med påfylling - den 15. januar. Svaret fikk jeg i dag, og det lød omtrent som følger; "håper dine problemer med påfylling ikke har vedvart og at alt er i orden hos deg nå." Hva er dette for kundeservice? Bruker godt over to uker på å svare, og svaret er langt fra holdbart.

 

Nei dere, siste uke med OneCall dette.

Lenke til kommentar

OneCall er billig. Hatt de nå i et halvt år og fått halvert regning med de. Hjemmesidene er ikke allverden, men prisene på det meste er ok, datatrafikk er greit priset.

 

Ellers er det jo gjerne slik at med mindre man trenger kundeservice er det jo nærmeste et mirakel om man opplever problemer med sin teleleverandør.

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt å kjøpe ny mobil nå (w810i) og etter å ha lest gjennom denne tråden og noen andre, har jeg også bestemt meg for å gå for OneCall. Det jeg lurer på er hvor jeg får kjøpt en telefon billigst mulig med OneCall kontant, noen som vet dette?

7880251[/snapback]

Sjekk prisguiden og kjøp uten abonnement, slik får du den billigst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...