Gå til innhold

Grafikk prob. etter PGR 3 oppdatering

buzo

Anbefalte innlegg

Kjøpte Xbox 360 rattet i dag. Oppdaget at hvis man setter inn en 'original' utgave av PGR 3, så må man jo oppdatere spillet. Og jeg har mistanke om at det er denne oppdateringen som forårsaker store grafikk feil i spillet. De oppstår etter ca. 5-10 minutt. Jeg prøvde å ta en 'clear cache/hdd maintenance', for deretter å oppdatere på nytt, men samme skjedde. Etter nok en 'clear cache', satte jeg inn den utgaven av PGR 3 som følger med rattet. Og da blir man ikke forespurt om å oppdatere spillet, merkelig nok. Og da ser det ut som at feilen ikke oppstår. Men allikevel er force feedback på plass. Så jeg tror det er løsningen, å bruke den medfølgende plata.

Andre som har noen erfaringer med dette?

Endret av buzo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eneste forskejllen på nye og gamle pgr3 er muligheten for force feedback. Den patchen som lastes ned når du setter i gamle PGR3 er den samme lille fila som er lagt til i nye PGR3, som altså gir FF støtte. Så du har nok rett, det er en dårlig driver som lastes ned (selv om det høres rart ut ettersom det skal være nøyaktig den samme fila)

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

Jeg var visst litt for rask med å tro alt var bra, feilen dukket opp igjen i dag. F..., spillet er ubrukelig med denne feilen! Det er for jævlig, det beste bilspillet til X360 er uspillelig. Håper det kommer en patch snart. Dette går jo ikke i lengden.

Lenke til kommentar

Ja, har prøvd andre spill, det er kun på PGR 3 dette skjer. Men jeg tror jeg kanskje har funnet en løsning på problemet. Jeg har fjerna alt av 'downloadable content' som jeg hadde lastet ned til spillet. Sånn som speed pack og biler. Har spillet nå en god stund uten problemer!

Lenke til kommentar
Ja, har prøvd andre spill, det er kun på PGR 3 dette skjer. Men jeg tror jeg kanskje har funnet en løsning på problemet. Jeg har fjerna alt av 'downloadable content' som jeg hadde lastet ned til spillet. Sånn som speed pack og biler. Har spillet nå en god stund uten problemer!

7468216[/snapback]

prøv å legg det tilbake og se om problemet kommer tilbake

Lenke til kommentar

Har faktisk fortsatt problemer med grafikken nå og da. Mener jeg leste en plass at det skal hjelpe å koble fra alt av kabler fra 360'en, over natten? Noen som kan bekrefte det?

Jeg har mistanke om at 360'en min kanskje ble for varm der den lå. Har flyttet den nå, i stående posisjon, med god sirkulasjon. Den lå nemlig inne i tv benken tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...