zeRonox Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg har 3 pc'er koblet opp, 2 av de finner begge de andre men den resterende finner ingen. Noen som har opplevd lignende? Hva må jeg gjøre? - Morten Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 har du aktivert fil og skriverdeling og har du tillat det i brannmuren? Lenke til kommentar
zeRonox Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 har du aktivert fil og skriverdeling og har du tillat det i brannmuren? 7466126[/snapback] Hehe , jeg kan endel om dette da, har gjort det som vanligvis får det til å funke. Men... Nei... Lenke til kommentar
zeRonox Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg har 3 pc'er koblet opp, 2 av de finner begge de andre men den resterende finner ingen. Noen som har opplevd lignende? Hva må jeg gjøre? - Morten 7466000[/snapback] Ingen som vet? Lenke til kommentar
StudioN Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Se om du får kontakt med maskinen med ping-kommandoen. Hvis du gjør det, er det mest sannsynlig en konfigurasjons-feil/innstillinger. Prøv også å slå av "Bruk enkel fildeling" og aktiver Gjest-kontoen på maskinen du ikke får kontakt med. Lenke til kommentar
oappelgren Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Sjekk denne: http://www.pc-hjelpen.com/html/arkiv/1/0011.asp, eller ta en kikk på svarene på mitt innlegg Hjemmenettverk - igjen XP Home. Har kommet en god del forskjellige svar og løsninger der. Ingen hjalp meg i mål, men det er mulig løsningen din kan ligge i ett av svarene Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hehe , jeg kan endel om dette da, har gjort det som vanligvis får det til å funke. Men... Nei... 7466544[/snapback] Kanskje hvis du forteller hva du faktisk har prøvd, så er det enklere for andre å hjelpe deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå