DigitaL BlasteR Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Vel, det er jo riktig sånn sett. Er helt klart laaangt dyrere å bo her med hybel og div utgifter på egenhånd enn i Ungarn/Polen, hvor man f.eks kan få en skikkelig fancy leilighet til 2000 kr i mnd'en. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Studiet er ikke gratis, du må betale semesteravgift som ligger på rundt 500 kr for å få lov til å ta eksamen, og for å få studielån utbetalt. Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 ikke for å være slem eller noe, men medisin er vel noe du burde dedikere deg til, kan ikke akkurat hoppe av medisin og bestemme deg for noe annt da, i så fall kommer du til å slite heftig med lånekassa og videre utdanning. Lenke til kommentar
Coppernica Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 ikke for å være slem eller noe, men medisin er vel noe du burde dedikere deg til, kan ikke akkurat hoppe av medisin og bestemme deg for noe annt da, i så fall kommer du til å slite heftig med lånekassa og videre utdanning. 7529659[/snapback] Hæ? Lånekassen har vel en øvre grense på 8 år i forhold til hvor lenge du får lån. Om du etter et år ombestemmer deg, og ikke lenger ønsker å gå på medisin er det så vidt meg bekjent ikke noe problem. Det er vel det samme om du hopper av studier i historie, matematikk, sykepleie eller medisin. (nå har jeg bare skummet resten av tråden, så hvis jeg har gått glipp av viktig info om når i studieløpet vedkommende har tenkt å slutte så ber jeg om unnskyldning) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå