iNeo Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Hei. Når jeg trykker på en mappe i Windows XP pro. Åpnes ikke mappen. Isteded kommer søke vinduet opp. Noen som kan hjelpe? Endret 10. desember 2006 av Tt.mrX Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 prøv dette: start -> run -> regedit så finner du: HKEY_CLASSES_ROOT\ Directory\ shell HKEY_CLASSES_ROOT\ Drive\ shell se om det står i data NONE, evt. forandrer du til NONE Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 du kan også prøve: start->run regsvr32 /i shell32.dll Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 prøv dette:start -> run -> regedit så finner du: HKEY_CLASSES_ROOT\ Directory\ shell HKEY_CLASSES_ROOT\ Drive\ shell se om det står i data NONE, evt. forandrer du til NONE 7467151[/snapback] Tusen takk, du fixa det! Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) du kan også prøve: start->run regsvr32 /i shell32.dll 7467159[/snapback] jeg har samme problem . men svaret skjønnte jeg ikke noe av. fant plassen men er ikke sikker på hva jeg skall skifte ut eller hvor jeg skal legge det til fant det ut etter litt knoting Endret 11. desember 2006 av la7tma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå