Gå til innhold

Cs blir kanskje straffbart :S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvis det kommer noen for å hente CS her så må de drepe meg først :hrm:

og faen heller, DE ER JO TYSKE!!

[vi skylder bare på jødene!] :D

"JA, GOD IDE'"

7764331[/snapback]

Hva er galt med tyskerne? :dontgetit:

7783724[/snapback]

Vel, i dag er tyske ålreite folk (be betaler lønna mi i sommermåndene i form av busslaster) men historisk sett har de starta 1 krig og valgt inn en østeriker som ble tysk statsborger og starta neste verdenskrig, så teknisk sett har de starta begge verdenskrigene i moderne historie samt slakta non og 50 millioner mennesker i løpet av 5 år, flere om man regner med før krigen.

Men det er historie det, tyskere er ålreite folk de :)

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

"JA, GOD IDE'"

7764331[/snapback]

Hva er galt med tyskerne? :dontgetit:

7783724[/snapback]

Vel, i dag er tyske ålreite folk (be betaler lønna mi i sommermåndene i form av busslaster) men historisk sett har de starta 1 krig og valgt inn en østeriker som ble tysk statsborger og starta neste verdenskrig, så teknisk sett har de starta begge verdenskrigene i moderne historie samt slakta non og 50 millioner mennesker i løpet av 5 år, flere om man regner med før krigen.

Men det er historie det, tyskere er ålreite folk de :)

7786436[/snapback]

Jeg vil ikke si at de starta 1. verdensrig sjøl..

De fikk vel god hjelp av den terroristiske gruppa "den svarte hånd" som drepte kronprinsen pluss kona hans i Østerrike-ungarn. Og i tilleg til dette ville jo Frankrike ha hevn på Tyskland for å ha tatt landområder fra de (Men det var jo Tysklands feil) også Russland ville jo være herre over de slaviske landene osv.

Tyskland starta ikke krigen, men de var ikke noen fredskjempere akkurat.

;)

Lenke til kommentar

Tyskland var kanskje det første landet som gikk til krig i 1 verdenskrig, men hvis du ser litt nærmere på hvorfor, så tror jeg de fleste ville være enige i at en krig var uungåelig, samme om det var tyskland, frankrige, england eller russland som hadde startet den.

Lenke til kommentar

"JA, GOD IDE'"

7764331[/snapback]

I tyskland var det bare ca. bare 1 av 1000 som var nazister, og nesten hver mann fra 16 til 40-årene ble beordret ut i krigen, ellers ville de bli skutt på stedet. så en kan ikke si at absolutt alle var nazister.

Endret av Cleon
Lenke til kommentar
FORBUDT: Å skyte folk i Counter-Strike kan gi tyskere ett års fengsel.

De to kristeligdemokratiske (CSU) politikerne mener det allerede er grunnlag for å gi ett års fengsel for voldelig opptreden i spill – uansett om det bare er fantasifigurer som blir skadd.

har de tyske myndigheten noe IQ idet hele tatt?? det er jo absurb å sende noen i fengsel får å spille et dataspill. Og de fleste dataspill inneholder noe vold, til og med gamle spill med 3+.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...