^fmj Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Noen her som har erfaringer med allofmp3? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Ja, i følge artikkelen i VG er det ikkje straffbart å bruke Allofmp3 i Norge. Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=663597 Det er derimot ein fare for at nettstaden blir nedlagt. Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=672796 Finnes ein haug av andre emner der Allofmp3 er diskutert. Endret 9. desember 2006 av Zeph Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hva er vitsen med å bruke allofmp3? Du kan like gjerne bruke torrent/dc++ og sende en sjekk til den russiske mafiaen... Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Skal være sikkert å bruke tror jeg om du bruker Xrost. Står mye om AllOfMP3 her Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hva er vitsen med å bruke allofmp3? Du kan like gjerne bruke torrent/dc++ og sende en sjekk til den russiske mafiaen... 7465669[/snapback] Enig, det er nok enklare å bruke Allofmp3, men etisk sett ser eg ikkje forskjellen, vil heller bruke P2P enn å betale den russiske mafia. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Ja, i følge artikkelen i VG er det ikkje straffbart å bruke Allofmp3 i Norge. Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=663597 Det er derimot ein fare for at nettstaden blir nedlagt. Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=672796 Finnes ein haug av andre emner der Allofmp3 er diskutert. 7465642[/snapback] Bruker å søke på google etter emner og treffer som regel veldig bra da. Men denne gangen skrev jeg "allofmp3 hw.no", det viser seg at jeg skulle skrevet "allofmp3 hw". Da kom de trådene du nevner opp. Takk uansett. Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) . Endret 2. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Hva er vitsen med å bruke allofmp3? Du kan like gjerne bruke torrent/dc++ og sende en sjekk til den russiske mafiaen... 7465669[/snapback] Det er en sang som jeg sliter med å finne skjønner du. Men jeg fant den der. Endret 9. desember 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Artistene får ikke noe når du kjøper sanger der. Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) . Endret 2. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Kommer nok ikke til å kjøpe den sangen der likevel, ser at VISA ikke godtar transaksjoner fra dem heller. Oh well, leter gjennom alle verdens musikkbutikker en gang til. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Bruker å søke på google etter emner og treffer som regel veldig bra da. Men denne gangen skrev jeg "allofmp3 hw.no", det viser seg at jeg skulle skrevet "allofmp3 hw". Da kom de trådene du nevner opp. 7465728[/snapback] Off-topic, men et tips er å søke etter f.eks. allofmp3 site:diskusjon.no på Google. Mye raskere og bedre enn søkefunksjonen her på diskusjonsforumet. 7465763[/snapback] Google er overlegen søkefunksjonen på forumet ja. De burde gjøre noe med den. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Bruker å søke på google etter emner og treffer som regel veldig bra da. Men denne gangen skrev jeg "allofmp3 hw.no", det viser seg at jeg skulle skrevet "allofmp3 hw". Da kom de trådene du nevner opp. 7465728[/snapback] Off-topic, men et tips er å søke etter f.eks. allofmp3 site:diskusjon.no på Google. Mye raskere og bedre enn søkefunksjonen her på diskusjonsforumet. 7465763[/snapback] Allofmp3 i søkemotoren til diskusjon.no Lettare å få oversikt, sjølv om du ikkje får like mange resultater. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hva er vitsen med å bruke allofmp3? Du kan like gjerne bruke torrent/dc++ og sende en sjekk til den russiske mafiaen... 7465669[/snapback] Enig, det er nok enklare å bruke Allofmp3, men etisk sett ser eg ikkje forskjellen, vil heller bruke P2P enn å betale den russiske mafia. 7465699[/snapback] Det beste er vel å laste ned slik man øsnker og så sende en sjekk/penger til selve artisten. På den måten unngår man at både amerikansk og russisk mafia får en del av kaka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå