Gå til innhold

allofmp3 sikkert å bruke?

^fmj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er vitsen med å bruke allofmp3? Du kan like gjerne bruke torrent/dc++ og sende en sjekk til den russiske mafiaen...

7465669[/snapback]

Enig, det er nok enklare å bruke Allofmp3, men etisk sett ser eg ikkje forskjellen, vil heller bruke P2P enn å betale den russiske mafia.

Lenke til kommentar
Ja, i følge artikkelen i VG er det ikkje straffbart å bruke Allofmp3 i Norge. Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=663597

Det er derimot ein fare for at nettstaden blir nedlagt. Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=672796

Finnes ein haug av andre emner der Allofmp3 er diskutert.

7465642[/snapback]

Bruker å søke på google etter emner og treffer som regel veldig bra da. Men denne gangen skrev jeg "allofmp3 hw.no", det viser seg at jeg skulle skrevet "allofmp3 hw". Da kom de trådene du nevner opp. :thumbup:

Takk uansett.

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å bruke allofmp3? Du kan like gjerne bruke torrent/dc++ og sende en sjekk til den russiske mafiaen...

7465669[/snapback]

Det er en sang som jeg sliter med å finne skjønner du. :) Men jeg fant den der.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
Bruker å søke på google etter emner og treffer som regel veldig bra da. Men denne gangen skrev jeg "allofmp3 hw.no", det viser seg at jeg skulle skrevet "allofmp3 hw". Da kom de trådene du nevner opp.  :thumbup:

7465728[/snapback]

Off-topic, men et tips er å søke etter f.eks. allofmp3 site:diskusjon.no på Google. Mye raskere og bedre enn søkefunksjonen her på diskusjonsforumet.

7465763[/snapback]

Google er overlegen søkefunksjonen på forumet ja. De burde gjøre noe med den.

Lenke til kommentar
Bruker å søke på google etter emner og treffer som regel veldig bra da. Men denne gangen skrev jeg "allofmp3 hw.no", det viser seg at jeg skulle skrevet "allofmp3 hw". Da kom de trådene du nevner opp.  :thumbup:

7465728[/snapback]

Off-topic, men et tips er å søke etter f.eks. allofmp3 site:diskusjon.no på Google. Mye raskere og bedre enn søkefunksjonen her på diskusjonsforumet.

7465763[/snapback]

Allofmp3 i søkemotoren til diskusjon.no

Lettare å få oversikt, sjølv om du ikkje får like mange resultater.

Lenke til kommentar

7465669[/snapback]

Enig, det er nok enklare å bruke Allofmp3, men etisk sett ser eg ikkje forskjellen, vil heller bruke P2P enn å betale den russiske mafia.

7465699[/snapback]

Det beste er vel å laste ned slik man øsnker og så sende en sjekk/penger til selve artisten. På den måten unngår man at både amerikansk og russisk mafia får en del av kaka. :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...