Gå til innhold

Gratis gavekort på 100,- på bokkilden.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg fått beskjed om at de ikke kunne levere hjortejegeren fordi de var tom, men jeg fikk ikke tilbake noe på gavekortet.  Betyr dette at jeg bare får tre filmer i stedet for fire? :cry:

7553391[/snapback]

Nei? De bare leverer den når de har fått den inn.. Samme saken her, bare med Kill Bill Vol2, og to Tom og Jerry-filmer..

 

Fikk Deer Hunter for to-tre dager siden, jeg :!:

 

Edit:

Beklager, alle tilgjengelige gavekort er delt ut. Slasker! :(

7545485[/snapback]

Samme her.. Dypt skuffet over forumbrukere som ikke kan dele.. :p

7552271[/snapback]

Hehe.. Jeg hadde i alelfall ikke giddi å skaffet de 36 (?) kodene jeg skaffa for å se dele dem ut :p

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Nå har jeg fått beskjed om at de ikke kunne levere hjortejegeren fordi de var tom, men jeg fikk ikke tilbake noe på gavekortet.  Betyr dette at jeg bare får tre filmer i stedet for fire? :cry:

7553391[/snapback]

Nei? De bare leverer den når de har fått den inn.. Samme saken her, bare med Kill Bill Vol2, og to Tom og Jerry-filmer..

 

Fikk Deer Hunter for to-tre dager siden, jeg :!:

 

7555028[/snapback]

Det stod at artikkelen var utsolgt og at de beklaget at de ikke kunne skaffe flere.

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått beskjed om at de ikke kunne levere hjortejegeren fordi de var tom, men jeg fikk ikke tilbake noe på gavekortet.  Betyr dette at jeg bare får tre filmer i stedet for fire? :cry:

7553391[/snapback]

Nei? De bare leverer den når de har fått den inn.. Samme saken her, bare med Kill Bill Vol2, og to Tom og Jerry-filmer..

 

Fikk Deer Hunter for to-tre dager siden, jeg :!:

 

7555028[/snapback]

Det stod at artikkelen var utsolgt og at de beklaget at de ikke kunne skaffe flere.

7559284[/snapback]

 

De hadde bare 1 av de 7 filmene jeg bestilte på lager, men det har poppet opp filmen de siste dagene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...