Howard Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg i dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Kan gjerne vinne dei... Da kan eg kjøpe nytt hk:D:D Va tid får vi vetta vem som har vunnet disse konkuransenne? er kun ca 23t og 45min igjen til uka slutter Endret 9. desember 2006 av Christian93 Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Håper virkelig jeg vinner disse, da har jeg en god grunn til å kjøpe ny pc. Jeg tror ingen på dette forumet fortjenr ny pc så mye som meg (se profil) Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Håper virkelig jeg vinner disse, da har jeg en god grunn til å kjøpe ny pc. Jeg tror ingen på dette forumet fortjenr ny pc så mye som meg (se profil) 7465578[/snapback] Jo jeg har faktisk en utrolig pc med athlon 1200mhz (den eldgamle typen) 256sdram og 40gb hd Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Æsj... Håper fremdeles at jeg vinner da Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg vil virkelig vinne akam's julekalender idag, trenger sårt et nytt stativ. akam har ikke åpna en sånn her tråd så tok det her. sier ikke nei takk til de brikkene på hw.no heller Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Skulle ønske det var 2x1GB. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Sendt inn svar, nokså sikker på at jeg har rett på alt Jeg må vinne disse .. aaaw. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 De to første spørsmålene var alt for enkle. Måtte google bittelittegrann på den siste, så jeg regner med å ha alt riktig. Håper jeg vinner her, for 1GB begynner å bli litt lite (allerede!) Lenke til kommentar
Mit Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Et sett med 2GB hadde gjort seg mye bedre, men jeg tar gjerne i mot litt ekstra RAM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå