TST Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Bak luke nummer ti ligger årets – og kanskje verdens – beste managerspill. Les mer Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hvor mange plattformer er Football Manager 2007 tilgjengelig for? Kva legg dykk i "plattform"? Avhengig av korleis dykk definerer dette kan det vere to svar som er rett. Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg tror de mener hva man kan spille det på.. Wii er en plattform for meg.. Og PS3.. Sånn ville jeg ha definert det.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Ja, men MAC...Er jo vel inkludert i PC-platformen, ikke sant? Og da blir svaret *trommevirvel* hemmelig inntil du finner ut av svaret ditt. Jeg kan mitt, ihverfall... Endret 10. desember 2006 av SasaB Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ja, men MAC...Er jo vel inkludert i PC-platformen, ikke sant? Det er dette eg funderer på. Ein kan argumentere for begge deler, så det kjem an på korleis Gamer.no definerer plattform. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 jeg vil si at pc og mac er to forskjellige plattformer. Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Er ikke enig i at det er rom for ulike tolkninger her. Mer vil jeg ikke si, i fare for å røpe hva som er korrekt svar :-) Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Vil også si at det bare er en tolkning for hva som er en platform i denne saken. Så spørs det om min tolkning er lik Gamer.no sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg