Gå til innhold

Den store Legend of Zelda Twilight Princess tråden

ekwathne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis spillet holder samme nivå resten, er det tidenes beste spill for min del. Lett.

Jeg har ikke spilt det så mye, sju timer til sammen. Er i Goron Mines. Kult å se at deler av Goron Mines er det samme som demoen på E3. Da fikk jeg frisket opp minnene igjen. ;)

Har spilt litt Red Steel nå, men nå er det tilbake til Zelda!

Lenke til kommentar

Er akkurat ferdig med Forest Tempel.. spilt i 8 - 9 timer..

Som en trofast Zelda -spiller (fra NES-dagene og til nå), så må jeg faktisk innrømme at jeg er bittelitt skuffet..

Det jeg foreløpig er skuffet over, er historien.. skyggelandene.. Likte ikke helt at ting bare popper ut ifra himmelen i "TRON"-grafikk.. ble litt merkelig for meg :( .. og en stor dum svart "dør" som du ble dratt inn i av ei hånd.. ..hadde nok håpet dette kunne ha blitt gjort på en annen måte..

Men, bortsett fra det, så er jo spillet helt forbanna topp!!

Lenke til kommentar

Liker spillet svært godt, ferdig med Forest Temple, like lett som Treet i tidligere Zelda. Alle Zeldaspillene er "lett" i den grunnen at man ikke bytter våpen og finner lett ut hvordan drepe alt, men det er letingen som er vanskelig :p Elsker hvordan man slår, men det blir bare teit når man skal spamme ned en fyr, slik som på bossen.... Sitte å riste stikka fram og tilbake.. Ellers elsker jeg måten å sikte, spiriten, sprit in a bottle, måten man trekker fram svardet på.

10/10 for min del, stort sett forventet.

Endret av Bruktbilen11
Lenke til kommentar
Feilposta, ein sånn tråd skal diskuteras og derfor postes under diskuter spill og tilbehør.

7465809[/snapback]

Dette er vel også brudd på reglene. Eller hva? :hrm:

EDIT; Fremdeles, altså. "Vi vil ikke ha egne tråder for hvert forskjellige produkt" står det i reglene. :yes:

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

Har spillt i litt over 4 timer, har akkurat pratet med den første Light Spiit herligheten. Så var det kveld for denne gang.

Makan til fantastisk spill dette begir seg ut for å vere, reine herligheten fra starten av. Kontrollene virker jo så naturlige at man nesten begynner å lure på åssen i hellvette man har holdt ut sålenge med gamepad slik vi kjenner den. Det er så deilig.

Lenke til kommentar

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...