Prelude Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Jeg har fått meg jobb på et IT senter som driver med kursing i datakortet og anna, samt vedlikehold av kunde maskiner.. nå, på første dagen min, så har jeg her nå to MSI-6215 maskiner som spiller av all audio altfor fort. maskinene er helt nye og inneholder en clean install av Win2000 prof, SP3 og Office 2000. alt av drivere som er installert er av siste version. chip, lyd og grafikk er intel drivere på den ene maskinen, den andre bruker Windows 2000 std drivere på lyd. begge maskiner spiller lyd for fort, så alt hørest ut som mikke mus.. noen som har vært borti lignende og vet om en løsning? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Er samplingsraten til lydkortet satt til noe annet enn 44100 Hz? Kan være at den er satt til 48000 Hz... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Hvis du hører på smurfehits, så skal det være slik. Ellers høres det veldig ut som om det er feile drivere. Jeg har vært borti ter slike tilfeller, og alle gangene var det feile drivere. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Quote: Den 2002-11-19 17:21, skrev Jimmy Pop:Hvis du hører på smurfehits, så skal det være slik. LOL !! :smile: :smile: Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 19. november 2002 Forfatter Del Skrevet 19. november 2002 sampling rate.. humm, tror jeg ikke har sjekket den. skal sjekke det når jeg går på jobb i morgen. takk for tipset :smile: lol smurfehits? jøss.. har ikke hørt en eneste låt av det siden jeg var rundt 7-10 år gammel og smurfehits gikk som en mare gjenom hele norge. husker jeg hadde et par kassetter med dem, greidde ikke å la vere å høre på dem, sleit ut kassettene etter en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå