JFM Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 finnes det ny dør med vindu til mitt kabinett? Lenke til kommentar
geil Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 I alle butikkene jeg har sett samt på Cooler Masters hjemmesider står det at den sølvfargede leveres med vindu. Den svarte derimot er det finner du lett vindu til. Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 tviler.. prøv og google litt! i såfall, så kan du jo bare litt da og kjøpe plexi så har du vindu med en gang Lenke til kommentar
JFM Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 I alle butikkene jeg har sett samt på Cooler Masters hjemmesider står det at den sølvfargede leveres med vindu. Den svarte derimot er det finner du lett vindu til. 7465556[/snapback] den sølvfargede har ikke vindu... men det hadde vært tøft med vindu på det Lenke til kommentar
geil Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 den sølvfargede har ikke vindu... men det hadde vært tøft med vindu på det 7493211[/snapback] Ordla meg litt dårlig. Jeg tror den sølvfargede enten kommer med vindu eller uten, men det er ikke mulig å kjøpe vindu løst senere. På den svarte derimot er dette mulig. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 den sølvfargede har ikke vindu... men det hadde vært tøft med vindu på det 7493211[/snapback] Ordla meg litt dårlig. Jeg tror den sølvfargede enten kommer med vindu eller uten, men det er ikke mulig å kjøpe vindu løst senere. På den svarte derimot er dette mulig. 7497600[/snapback] ok. tusen takk for at du kunne bekrefte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå