danielsn Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Veit det er vanskelig å forklare hvordan en melodi er når man nesten ikke husker teksten, men får prøve.. Den har vertfall vert en stund (et par år elns tror jeg), men hørte den senest på p3 i dag. I "bakgrunnen" i melodien er det noe som høres ut som plystring, og er av typen pop/trance elns. Tror jeg hørte noen av ordene "the world revolution/generation" elns. Noen som har en anelse av hvem det kan vere.. All info motas med stor glede Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Prøv i Lurer du på hva sangen heter?-tråden, ligg som sticky i denne kategorien. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Spør her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209&st=10480 Jeg kan jo prøve å svare; Bob Sinclair - Love Generation EDIT; Zeph din j. Endret 9. desember 2006 av Camron Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Prøv i Lurer du på hva sangen heter?-tråden, ligg som sticky i denne kategorien. 7465318[/snapback] Stenges. Det er alltid lurt å ta en titt på stickyer/annonseringer før man poster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg