MrL Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Hei, skal kanskje kjøpe brukte pc deler av fettern min. PC deler jeg skal kjøpe: En samsung sp1604n, harddisk med 160 gb en WDC WD1200Jb-OOEVAQ harddisk med 120 gb. (begge er IDE hardisker) En vifte, vanlig til kabinettet. Men begge av oss er veldig usikere for mye dette er verdt, delene er brukte og et par år gamle. Vil gjerne ha en ca pris på verdi på hver enkelt del og hele pakken, hvis noen har peiling. Takker for svar! - Andreas Endret 9. desember 2006 av Andreas045 Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) 300 for samsungen og 200 for western edit: ser nå at det er fettern din det er snakk om.. 300-400 for begge kanskje? Endret 9. desember 2006 av Xander^ Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 400-500 kr ? Kommer LITT an på hvilken vifte det er Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Okei tror jeg legger meg på rundt 450 jeg. Men så har jeg et annet spørsmål. Dette er kabinettet mitt i en dårlig paint tegning. Det røde er vifter, gule er hovedkortet, og blå er PSU, det i midten av hovedkortet er CPU vifte. Strekene viser om viftene blåser inn/ut. Den svarte rundingen nederest på hovedkortet på tegningen blåser ut, den sitter på kabinett veggen. Så hovedsak: 4 vifter blåser inn, 1 ut. Hvordan bør jeg sette opp dette for å få best temp/sirkulasjon? Endret 9. desember 2006 av Andreas045 Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Ville sagt maks 500 for begge diskene. I dag får man en flunka ny 300/320GB harddisk til en 800 kroner, så å å betale tilnærmet nypris for to brukte harddisker med samme kapasitet blir tullete spør du meg. I tillegg vet du jo aldri om hvordan han har behandlet de, om de har fått slag noen støt her eller der. Nei, 250 per disk er det meste jeg ville betalt for diskene Endret 10. desember 2006 av Wazu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå