Gå til innhold

Noe galt med disc-driven til min Wii?

Thomaas

Anbefalte innlegg

Jeg var en av de "heldige" som fikk kjøpt Wii på fredag, og en morsommere konsoll tror jeg aldri jeg har prøvd :) Spilte multiplayer til langt på natt i går, og alle vennene mine har lyst til å komme å prøve den :p

Men til saken. Når det ikke er noe spill inni konsollen, så hører jeg nesten ingen ting. Når jeg setter inn et spill derimot, begynner DVD-en å spinne og det kommer en jevn dur fra maskinen. Ikke så veldig forstyrrende, men i spill som Wii Sports f.eks. legger man merke til den, spesielt i tennis.

Skal det være slik?

Den "suser" på en måte. Men når jeg går inn i Shop Channel stopper spillet å spinne og maskinen lager ikke en lyd. Høres kanskje ekstremt ut, men har jeg rett til å få levere inn maskinen til Spaceworld (der jeg kjøpte den) pga. bråket, slik at de kan prøve å fikse det? Jeg har lenge lest at Wii skal bråke mindre enn Gamecube, og i løpet av 4 år har jeg ikke merket en eneste lyd fra cuben min (hvis man ser bort i fra "klikke" lydene som forekommer enkelte ganger), mens med Wii hører jeg det den første dagen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle inderlig ønske at det var slik, men alle de som jeg har snakket med sier at de ikke hører noen ting mens de har spill inni. De eneste gangene den lager lyd er når de enten setter inn/tar ut spill, eller går til Wii menyen.

Og duren jeg hører er ikke svak, men den er ikke spesielt høy heller, på en måte. Man legger merke til den for å si det slik.

:ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...