karls_n Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har skrudd in hovedkortet mitt i kabinettet det er ett MSI Nvidia K8N Neo4 socket 939 . men da jeg skulle koble på min gamle strømmforsyning ser jeg att denn ikke passer, kontakten som skal festes på hovedkortet var 4 hull mindre enn den kontakten som er på hovedkortet...... Må jeg kjøpe ny strømmforsyning eller kan jeg bruke denn som den er?? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har skrudd in hovedkortet mitt i kabinettet det er ett MSI Nvidia K8N Neo4 socket 939 . men da jeg skulle koble på min gamle strømmforsyning ser jeg att denn ikke passer, kontakten som skal festes på hovedkortet var 4 hull mindre enn den kontakten som er på hovedkortet...... Må jeg kjøpe ny strømmforsyning eller kan jeg bruke denn som den er?? 7464992[/snapback] Det er to typer støpsel til HK, det ene er på 20pins det andre på 24 pins. Viss det er en nyere strømforsyning du har så hender det at det er en ekstra firepins plugg (2x2) som du kan feste på din 20pins plugg. Om du ikke har dette så tror jeg du må kjøpe du PSU ja, vet ikke om det finnes noen form for konverter til 24pins eller til de 4 ekstra du trenger. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Skaff et adapter fra 20 pin PSU til 24 pin hovedkort, kan gå uten, men du har vel neppe et 6200 / X300 skjermkort? De 4 ekstra pinnene i ATX 24pin standarden er for ekstra strøm til skjermkort(a) PCI-ekspress slotten(e) skal kunne levere 75W til skjermkortet (til hvert i SLI) VGA klarte ca. halvparten til ett kort, spørs ellers hvilken PSU du har og hvilken hardvare du skal bruke nå. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Står i manualen hvordan du skal koble, hvis du skal bruke 20pin strømforsyning. Rundtomkring side 2-10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå