kakt_us Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hvor bestilte du viftene dine i post #15 ?? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Tror det er SilentX-vifter som de har både på Vendur.no og Microplex.no. Goscinny Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Får du Silen-X vifter på Microplex ? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Ja, skulle mene det Link. Goscinny Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Daa var det lenge siden jeg har sett ordentlig innpå der du Må oppdatere meg litt inni denne casemod-verdenen igjen snart. Lenge siden jeg har pløyd nettbutikker.. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Ser bra ut det der. Har du kjøpt den dvd-brenneren du la ut bilda av? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 makan til gjennomført syns jeg mtp at du har bygd alt selv fra scratch jævlig nice!! neste update when? Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ang. Plextor; tøft ble blått neonlys rett under stasjonen eller noe... Evt. åpne stasjonen. Blir som wii!! Også tøft om du lakkerer i matt hvit, og deretter lakkerer mange, mange, mange tynne lag med klarlakk som du lar tørke i et støvfrittrom. Da får du Mac/Wii/NDS utseende. Kan bli stilig! Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Takker for fine tilbakemeldinger. Ang. viftene så ble disse kjøpt for lenge siden, muligens microplex eller 3dfxcool. De satt opprinnelig i Geektroll-kabinettet mitt, men har flyttet de over til HTPC-en nå. Blir muligens utbytte om de støyer for mye! Fronten har jeg ikke bestemt meg for finnish på enda. Blir mest sannsynlig lakkering i sølv. Evt. plexiglass som dekker hele fronten som er lakkert svart eller sølv på baksiden (inn mot alu-en). Skaper en fet finnish Har fått gjort litt siden siste update, så er ikke lenge før det blir ny update i workloggen med en del bilder! (Har bl.a. knekt ferdig alt...) Stay tuned! Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Takker for fine tilbakemeldinger. Ang. viftene så ble disse kjøpt for lenge siden, muligens microplex eller 3dfxcool. De satt opprinnelig i Geektroll-kabinettet mitt, men har flyttet de over til HTPC-en nå. Blir muligens utbytte om de støyer for mye! Fronten har jeg ikke bestemt meg for finnish på enda. Blir mest sannsynlig lakkering i sølv. Evt. plexiglass som dekker hele fronten som er lakkert svart eller sølv på baksiden (inn mot alu-en). Skaper en fet finnish Har fått gjort litt siden siste update, så er ikke lenge før det blir ny update i workloggen med en del bilder! (Har bl.a. knekt ferdig alt...) Stay tuned! Nå savner vi noe nytt;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå