r2d290 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Har ett lite problem med å starte en .exe fil på riktig måte. Når jeg dobbelklikker på fila, kommer det opp ett slags dos-vindu som er oppe i ett halvt sekund før det blir borte. Men hvis jeg åpner dos vinduet gjennom kjør og cmd, fungerer programmet som det skal. Noen forslag på hvordan vinduet blir stående? Grunnen til at jeg legger denne beskjeden under c/c++ er fordi .exe fila er laget med c programmering (skal lage en utskrift på skjermen) På forhånd takk Lenke til kommentar
mrjohnsen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hei, dette har vært oppe før. HER Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Så lenge du forstår poenget med hvorfor den forsvinner så er du godt på vei. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Hei, dette har vært oppe før. HER 7464966[/snapback] Jeg har ikke de funksjonene som det reffereres til på dette forumet. Jeg har bare return 0, så det hjalp ikke å legge inn de andre komandoene. Jeg tror det kan ha noe med oppsettet av dette dos-vinduet? Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Hvis du bruker standard C++, så har du også standardbiblioteket. Dette inkluderer cin.get() i namespace std. Edit: Upsann, var C dette her, ja.. Endret 11. desember 2006 av staalezh Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Nå var det vel C som var brukt. Mulig scanf kan brukes til dette. scanf("%c", &variabel); //Leser inn en char, mulig det vil fungere å kun trykke enter. Ørjan Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) . Endret 2. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Nå var det vel C som var brukt. Mulig scanf kan brukes til dette. scanf("%c", &variabel); //Leser inn en char, mulig det vil fungere å kun trykke enter. Ørjan 7472629[/snapback] tusen takk til alle som har hulpet til, men det var dette forslaget som funket for meg Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hvis det er et konsoll-program du kjører, vil jeg tro det har noe med selve terminalen å gjøre. Hvilket tegnsett, o.l. Litt usikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå