izek_mendez Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Tok dette bildet for en drøy time siden, tukla litt i photoshop og slang på en brødfjel Hva syntes dere? Mads Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Lyssettinga på portrettet var ganske bra. Skrifta likte jeg ikke helt. Dessverre ser det ut som om du bare har lagt på et lag med litt struktur i på ansiktet. Tror det hadde fått bedre effekt om det hadde sett ut som om huden var sånn. Stå på! Lenke til kommentar
magfa Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 kult det der, synd du ikke ser mere opp. Kunne du ikke lagd en grå tona text som ligsom er etset inn i panna? ville sett bedere ut. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 For meg ble det her bare harry photoshopping. At skriften gikk gjennom haka var egentlig bare teit (imo.) Selve bildet var litt bra dog. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det første jeg ville droppet er skriften, som ikke passer så godt inn. Deretter ville jeg redusert teksturen en smule, samt jobbe med å få det til å se ut som om det er et mønster i huden, ved hjelp av warp, displacement map og alskens som må til. Hent også ut mer gørr og detaljer i huden, så kan det bli horror-aktig, nå syns jeg det blir for "pent". Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg ville også ha droppet skriften. Bildet var vedig fint det, men hvorfor bruke så lang tid på å lage en tøff effekt på skriften, for jeg synes ikke det var noe tøft, egentlig. Skriv heller bare Emil (hvis det er det du vil ha) med liten rød skrift i en normal font helt nede i høyre hjørne. Men bildet var fint det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå