Frohman Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hei. Skal lage meg twink, og jeg har prøvd det før. Det har alltid endt med at jeg var for høy lvl da jeg begynte boostene. En gang skulle en lvl 15 kompis være med når jeg skulle grinde SM arm. Det står at han må være lvl 20 for å komme inn. Der er jo, som alle vet, meeting stone lvl 30-42. Det får meg til å tenke. Er det slik at jeg kan gå inn i WC/DM allerede i lvl 7, siden det er 10 lvler mindre enn lvl 17, som er meeting stone req lvl? Larz Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hei. Skal lage meg twink, og jeg har prøvd det før. Det har alltid endt med at jeg var for høy lvl da jeg begynte boostene. En gang skulle en lvl 15 kompis være med når jeg skulle grinde SM arm. Det står at han må være lvl 20 for å komme inn. Der er jo, som alle vet, meeting stone lvl 30-42. Det får meg til å tenke. Er det slik at jeg kan gå inn i WC/DM allerede i lvl 7, siden det er 10 lvler mindre enn lvl 17, som er meeting stone req lvl? Larz 7464836[/snapback] Er vel bare å prøve Vet i allefall at du må være 45+ for BRS.. 58-60 på meeting stone. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Hørtes fint ut. Er ikke så forbanna keen på å lvle no mer, selv om jeg bare er lvl 7. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Level 10+ req. for DM. WC er jeg usikker på. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Da er WC helt sikkert det, samme. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 RFC er vertfall lvl 10.. så wc er vertfall ikke under det, Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 WC er level 10. Fikk jeg erfare når jeg gikk dit på level 3 :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå