Gjest royalrunner Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Fjernet ------- ------- Endret 9. desember 2006 av royalrunner Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg fikk beskjed om å trekke inn, og så si "eplekake" på innpust.. Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 HAHA... Eplekake ja.... Det vekker gamle minner om mye hosting... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 LOL For ein totalt idiotisk tråd, lær heller å ikkje røykje du Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Klart, jeg skal lære deg å røyke min venn! Bare send meg en PM så skal jeg fortelle deg det. Jeg kan også fortelle deg den fine historien om hvordan jeg klarte å utvikle lungekreft, noe jeg sliter med i tillegg til en kronisk obstruktiv lungesykdom. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 LOL For ein totalt idiotisk tråd, lær heller å ikkje røykje du 7464742[/snapback] Nå var det akkurat slike svar ikke ville ha, har du ikke noe konstruktivt å komme med kan du heller holde kjeft. Når du tenner røyken suger du litt luft for å få fyr, ellers er det vel ikke noe fasit til hvordan du skal røyke, jeg bare trekker røyken ned i lungene og puster den ut med munnen. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Kan det her ses på som å hjelpe noen med å ta selvmord? "host host" Ser desverre ikke vitsen i å lære bort det å røyke. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Aktiv dødshjelp. Men men, here goes: Trekk først røyken inn i munnen ved å lage vakum i munnen omtrent slik når du lager sugemerker, så trekker du røyken ned. Røyken puster du ut igjen i samme tempo og med samme 'forsinkelse' som når du puster helt vanlig. Endret 9. desember 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Klart, jeg skal lære deg å røyke min venn! Bare send meg en PM så skal jeg fortelle deg det. Jeg kan også fortelle deg den fine historien om hvordan jeg klarte å utvikle lungekreft, noe jeg sliter med i tillegg til en kronisk obstruktiv lungesykdom. 7464764[/snapback] Hvordan har du klart å dra på deg dette i en alder av 17 år ? Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Klart, jeg skal lære deg å røyke min venn! Bare send meg en PM så skal jeg fortelle deg det. Jeg kan også fortelle deg den fine historien om hvordan jeg klarte å utvikle lungekreft, noe jeg sliter med i tillegg til en kronisk obstruktiv lungesykdom. 7464764[/snapback] Hvordan har du klart å dra på deg dette i en alder av 17 år ? 7464989[/snapback] Jeg antar det var ment som en spøk, men at han også ville frem til at du kan få lungekreft og kols Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Klart, jeg skal lære deg å røyke min venn! Bare send meg en PM så skal jeg fortelle deg det. Jeg kan også fortelle deg den fine historien om hvordan jeg klarte å utvikle lungekreft, noe jeg sliter med i tillegg til en kronisk obstruktiv lungesykdom. 7464764[/snapback] Hvordan har du klart å dra på deg dette i en alder av 17 år ? 7464989[/snapback] Jeg antar det var ment som en spøk, men at han også ville frem til at du kan få lungekreft og kols 7465036[/snapback] Bingo Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Folk må lære seg å quote det første innlegget så andre kan lese det i tilfelle trådstarter fjerner det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Tråden stenges. For de som lurte på hva som sto i posten så var posten om hvordan han kunne lære seg å røyke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg