-Jungeldyret Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hei, jeg har en iPod Nano 1.generasjon som jeg bruker til vanlig. Men vil ikke bruke denne når jeg står på snowboard, fordi jeg er redd for at den kan bli ødelagt ved fall. Derfor lurer jeg på om noen vet om en billig mp3-spiller og noen billige ørepropper som ikke faller ut av øret så enkelt. Det kan egentlig være så lite minne som mulig, ettersom jeg ikke trenger så mange sanger for en dag i bakken, det holder med at de er fengende! Lydmessig har jeg heller ikke så store krav, siden jeg ikke skal bruke den til å 'lytte'. Prisen kan være så lav som mulig. Det gjør heller ingen ting om den tåler en liten støyt. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Sjekke Elkjøp neste gang du er der. Sist jeg var der kjøpte jeg en 256 mb MP3-spiller av merke "MATSUI" nettopp til slik bruk. (+ trening og jobb) Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Sjekke Elkjøp neste gang du er der. Sist jeg var der kjøpte jeg en 256 mb MP3-spiller av merke "MATSUI" nettopp til slik bruk. (+ trening og jobb) 7464497[/snapback] Og den kostet? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hva var det for noe a? Tror det var 299,- Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 En Creative MuVo TX kanskje... Ellers så kan du jo stikke innom en elkjøp eller noe i den duren og kjøpe en packardbell spiller noe i den buren. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Creative mp3-spiller /m 512mb til kr. 349,- er vel et greit valg! Du får også noen jallamerker /m 512mb til 299,- samt 1024 mb til 399 ,- Er vel det rimeligste man får. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Var den Creativen jeg tipset om. Jeg ville kjøpt meg denne. Den tåler en trøkk selv om den er av plastik, den er let og liten og den har god lyd Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Den Creativen så grei ut den, men ingen som vet om noen med litt mindre minne, og heller litt bedre lyd til omtrent samme prisen? Og noen andre propper, som heller ikke er så dyre. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Skal du ha bedre lyd må du en del opp i pris. Den spilleren finnes også i en 256mb utgave. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Og den har på Elkjøp? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Vet ikke om elkjøp har den i 256... Er vell bare og ta en tu inomm eller sjekke nettet. Hvis ikke kan du ta en titt på Creative MuVo v100... Er samme spiller i et annet design. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå