Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Mikkel: Den var jo rå! Du har vel tatt inspirasjon av den enorme teslacoilen (finner den på nett et eller annet sted)? Brukt lang tid på den? Gjør det vondt og bli truffet? Lenke til kommentar
Mikkel194 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det er hundrevis av teslacoilprosjekter på internett, mange store. Har tatt inspirasjon fra litt av hvert. Totalt har jeg brukt mere tid på å ha det gøy med den enn jeg har brukt på å bygge den. Med erfaringene jeg har hadde jeg sikkert klart å bygge en tilsvarende på under en dag. Har ikke blitt truffet av gnistene, men det skal angivelig ikke være spesielt vondt. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg samler på Cola flasker/bokser. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Seilfly er jo litt sært. Vi er ganske sære vi som driver med det i allefall^^, Seilfly, foto, grafisk/web-design, helikopter og fly generelt. Litt R/C også. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Søstra mi samler på kviteringer xP! Jeg samler på Cola flasker/bokser. Det gjør tanta mi også -.-! Endret 11. januar 2008 av lolidude Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg har noen hobbyer, noen litt særere enn andre. Prøver å samle på alle utenlandske penger etter ferier eller som jeg får fra familie/venner, men ikke noe aktivt... Spiller Squash og Tennis en gang iblant og skyting også Ellers er det fotball, langrenn og slalom (noen syns jo dette er veldig sært, skjønner ikke hvorfor:D) Har alltid hatt lyst å prøve noen ekstremsportgreier, rafting, paraglidig, fallskjerm, etc. Vil også lære å surfe Spiller alltid finne-på-rollespill om sommern med non venner, inspirert av diverse forskjellige greier. Digg å sitte i hagen med iskald drikke og 25+ å loke med vennene mine kommer aldri lenger en et par timer, så blir det rollespillet øagt i grus:D Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Elsker lego, men bygger det aldri, er redd for å bli sett på som barnslig Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Seilfly er jo litt sært. Vi er ganske sære vi som driver med det i allefall^^, Seilfly, foto, grafisk/web-design, helikopter og fly generelt. Litt R/C også. Jeg driver også med seilflyging. Det er jo en forholdsvis liten sport, så ble litt overrasket nå. Hvor i landet flyr du? Jeg kan bekrefte at seilflyging er en sær aktivitet. Så og si alle seilflygere jeg har møtt er relativt sære. Men det gjør jo bare at ventetiden mellom flyturene blir litt mer spennende. Lenke til kommentar
C_Hendrix085 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg driver for det meste med fotballtrening og litt treningsstudio. Noe fotografering. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Særeste hobbyen jeg har er vel interessen for å samle på retrokonsoller. Har planer om å passere 250 titler til Sega Mega Drive i løpet av året Ellers er vel Volleyball sett på som sært også, men jeg er ikke så fryktelig aktiv på den fronten. Stepper bare inn hvis de trenger spillere på treninga... Lenke til kommentar
SondreLM Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Fotball er vel ikke så sært, men driver med R/C biler, på nitrobensin. Det er vel ikke så altfor mange som driver med, men begynner å bli en del, heldigvis:) Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 orientering, enhjulssykkel og diabolo, samt telemark og korps:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) http://groups.msn.com/MovieTVmemorabilia/b...amp;PhotoID=191 Hell yeah Endret 28. mars 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) - Endret 23. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Pyroteknikk og lage alslags merklige saker Lenke til kommentar
kterjesen Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Elsker lego, men bygger det aldri, er redd for å bli sett på som barnslig det skal du nå ikke være.... lego er jo konge..... æææ jeg er vel ikke sær???? for en på ca 20......:S Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hei, eg har nokon spesielle hobbyer som sikkert ingen andre har. eg likar å gå alene i skogen å samle opp masse kongler. så går eg heim og plukker av alle nuppene på dei og teller dem. Lenke til kommentar
Simah Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg vet vel ikke om jeg er så veldig sær når det gjelder hobbyer. Men det som antakeligvis er det særeste jeg driver med er at jeg tar bilder av lastbiler og busser Ellers går det i gokart (ordntlig) og baneracing for det meste Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg er jo ganske sær, driver med kaninhopping, er på konkurranser og alt mulig. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hei, eg har nokon spesielle hobbyer som sikkert ingen andre har. eg likar å gå alene i skogen å samle opp masse kongler. så går eg heim og plukker av alle nuppene på dei og teller dem. S-Æ-R-T-! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå