Gå til innhold

Sære hobbyer anyone?

poopstick

Anbefalte innlegg

Holdt på med Dungeons & Dragons(irl rollespill) på barneskolen, litt senere holdt jeg på med Warhammer(Male figurer, spille med dem) for flere tusen kroner. Warhammer var svært fasinerende, male figurer for så å stikke bort for å spille sammens med venner. Har også holdt på med Magic(kortspillet) på barneskolen/ungdomsskolen. Nå har jeg ingen hobbyer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Drev også med Warhammer i sin tid, men spillte aldri. Gikk sikkert glipp av mye morro der. Ble rett og slett lei av å sitte inne å male.

Lenke til kommentar
Drev også med Warhammer i sin tid, men spillte aldri. Gikk sikkert glipp av mye morro der. Ble rett og slett lei av å sitte inne å male.

8814835[/snapback]

Du gjorde rett i det. Makan til pengeslukende,tidslukende nerde "spill" skal du lete lenge etter :p Glad jeg aldri begynte med det. Men noen kamerater drev med det. Malte 10 figurer, så var det nok liksom.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er ikke helt sikker på om fluebinding er litt sært, men morsomt er det!  :thumbup:

8593647[/snapback]

Var ikke bare meg jo :p

Jeg fisker en del med flue også, Og ekstra morro å få fisk på egen flue.

Paragliding kan jeg vel ikke kalle serlig sært. Tror ikke jeg har så veldig sære hobbyer, men litt sær er jeg nok innimellom :p

Lenke til kommentar
Ligger en del mer i det, enn og kjøre ned en bakke..

mere sært og sitte bak datan 24/7  :p

7742373[/snapback]

hva mer ligger bak det? svinger dere også? :)

7743440[/snapback]

EID!!

jeg står på twintip jeg å, dritfett, det blir vel ikke bedre av at jeg sier att vi snurrer rundt i luft og ødlegger de dyre skiene på rails? :love:

Axl F

Edit: har drevet med warhammer jeg å, egentlig veldig fin hobby, men som alle hobbyer, de koster flesk! og likte ikke folka som spillte heller, ble litt for sære, de kunne liksom ikke se at det var leketøy vi drev med, tokk det jo alt for alvorlig. For et halt år sia skulle jeg ta en titt innom butikken igjen å se om det var noen forandrineger på hobbyen og det hele, med en gang jeg kommer inn ser jeg en mindre feit person og en annen langhåra kis løpe etterhverandre og piske hverandre med plastikk rør, snudde med engang :roll: muli jeg er sær som syntes sære folk er sære?

Axl F

Endret av Axl91
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-XHLacM

Du må jo ha noen enorme armmuskeler siden du spiller DS. Jeg greier ikke mer enn rundt 5 minutter intensiv gaming uten at jeg må kapitulere.

:p

Lenke til kommentar

Jeg hadde en hobby en gang, eller det var vel mer et prosjekt, der jeg skulle katalogisere hele Pondus-samlingen min. Poenget var å ha et oppslagsverk når jeg plutselig kom til å tenke på en stripe, for så å kunne sjekke hvor den finnes slik at jeg kan se den. Etter å lagt inn ca en og en halv sesong ble jeg møkk lei og hoppet av prosjektet.

Pga noe kraftige vindforhold i ferien min, kjøpte jeg meg en drage og ble ganske så hektet. Jeg hadde håpet på finne noe om drageflygning på dette forumet, men det er visst ikke den vanligste hobbyen... Den passer kanskje kun inn i denne tråden. Sær.

Lenke til kommentar

Flyfotograf, alt som har med fly å gjøre. Reiser dit og dit pg.a av flytype, selskap, osv. Dagsturer til London for ta bilde og se på fly der. Kommer det noe spennende til Gardermoen, så er jeg langs gjerde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...