Gå til innhold

Sære hobbyer anyone?

poopstick

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Særeste hobbyen min er at jeg mekker ringbrynje, dog jeg er litt lei etter +-80 arbeidstimer nå..

7565299[/snapback]

Jeg fikk faktisk et kurs i hvordan jeg skulle gjøre det, pluss noen ringer, men det ble dessverre med det :p Er stor respekt for 80 timer med det der

Jeg er mye på et forum med Tolkien-folk, natsere. En gang i året reiser jeg på en samling med dem og vandrer rundt i kappe sammen med min sjelefrende som også er min kjæreste til evig tid, teller det som sært? *ler* (Tykk, grønn ullkappe^^)

Er mer også, men får vel holde for denne gang :p

Lenke til kommentar
Jada vi svinger, hopper trikser osv. :D

vil ikke si det er sært, er jo en sport  ;)

7743611[/snapback]

Jeg vil se på veldig mye sport som sært, jeg. Å sparke en lærball i retning av en firkantet boks? Å gå fortest mulig, uten å løpe, med enorm hoftevrikking?

Lenke til kommentar
Mine hobbyer er ikke akkurat sære, men lurer på om noen andre har noen?

Jeg elsker å mekke html/css, design, photoshopping.

+ at jeg mekker litt musikk :)

7464411[/snapback]

:hmm: sært å sært du fru blom..

hobby:telys,spesielle ord,hudpleie,jobb&venner .. ikke særlig sært..

sære hobbyer folk kan finne på å ha er heller, samle på tørkede blomster, pusse på elgehorn osv.. :p :!:

mener jeg da... :thumbup:

post-120623-1169919945_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg har et eksempel på en sær hobby:

En eller annen idiot digger å flytte rundt på labelene på butikken der jeg jobber....

7819736[/snapback]

:nei: er det mulig, et som er så jækla kjedelig.. jeg vet om ei som digger tupperparty, det er rimelig sært det å

Lenke til kommentar

Min tremenning er en sær kar. Han har brukt det meste av sin fritid på å fornerdige seg på alt som har med fly å gjøre. Så og si all hans fritid går med på å lese "flybøker" og å spille diverse flyspill på pc og ps2. Han er overbevist om at han skal bli jagerflypilot, men innser ikke at han faktisk trenger gode karakterer også, noe han ikke har. ;)

Endret av Teodorull
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Mine hobbyer er ikke akkurat sære, men lurer på om noen andre har noen?

Jeg elsker å mekke html/css, design, photoshopping.

+ at jeg mekker litt musikk :)

7464411[/snapback]

Html/css, design og photoshop er jo kjempegøy :!:

Endret av pr1nc3ss
Lenke til kommentar
Særeste hobbyen min er at jeg mekker ringbrynje, dog jeg er litt lei etter +-80 arbeidstimer nå..

7565299[/snapback]

Det gjorde jeg også for en del år siden, ble en brynje og begynte på en til. Har ikke timetall, men det ble en del. Det er ganskje kjekt, når man kommer i gang kan man se på tv eller.no samtidig, litt som strikking. Lager du ringer selv?

Ellers, hm, hobbyer som er litt sære, jeg har begynt med bildefremkalling i mørkerom, leser filosofi, jeg vet ikke hvor sært det er.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest member-101642

Jeg er hektet på bowling, biljard og ørretfiske i fjellet. Kan tilbringe flere timer på jakt etter en stakkarslig ørret. Noen vil kanskje kalle det sært.

Lenke til kommentar

Vel. Nå for tiden går mye tid til lesing om wlan. Dette er fordi jeg og naboen har lyst til å mekke oss wlan-anntenner for å se om vi klarer det.

Ellers, så går det litt i eksprimentering med linux-operativsystemer også driver jeg mye med webprogrammering.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+6132

Jeg er vel egentlig veldig mange hobbyer for tiden ,deriblan : Kiting, telemarski, slakk line, akrobatikk, kniv kasting, sjonglering, poi, "firestaff", XCM(x-trem card manipulation), trylling, fridykking/uv jakt, friluftsliv, klatring, billjard, og litt elvekajakk. +++

I tillegg bygge jeg en kajakk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...