hallaballabrusk Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Ligger en del mer i det, enn og kjøre ned en bakke..mere sært og sitte bak datan 24/7 7742373[/snapback] hva mer ligger bak det? svinger dere også? 7743440[/snapback] Jada vi svinger, hopper trikser osv. vil ikke si det er sært, er jo en sport Lenke til kommentar
TreeHugger Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Særeste hobbyen min er at jeg mekker ringbrynje, dog jeg er litt lei etter +-80 arbeidstimer nå.. 7565299[/snapback] Jeg fikk faktisk et kurs i hvordan jeg skulle gjøre det, pluss noen ringer, men det ble dessverre med det Er stor respekt for 80 timer med det der Jeg er mye på et forum med Tolkien-folk, natsere. En gang i året reiser jeg på en samling med dem og vandrer rundt i kappe sammen med min sjelefrende som også er min kjæreste til evig tid, teller det som sært? *ler* (Tykk, grønn ullkappe^^) Er mer også, men får vel holde for denne gang Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg spiller biljard, dart og bridge. Om det er sært vet jeg ikke helt:) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jada vi svinger, hopper trikser osv. vil ikke si det er sært, er jo en sport 7743611[/snapback] Jeg vil se på veldig mye sport som sært, jeg. Å sparke en lærball i retning av en firkantet boks? Å gå fortest mulig, uten å løpe, med enorm hoftevrikking? Lenke til kommentar
annicken Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Mine hobbyer er ikke akkurat sære, men lurer på om noen andre har noen? Jeg elsker å mekke html/css, design, photoshopping. + at jeg mekker litt musikk 7464411[/snapback] sært å sært du fru blom.. hobby:telys,spesielle ord,hudpleie,jobb&venner .. ikke særlig sært.. sære hobbyer folk kan finne på å ha er heller, samle på tørkede blomster, pusse på elgehorn osv.. :!: mener jeg da... Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg har et eksempel på en sær hobby: En eller annen idiot digger å flytte rundt på labelene på butikken der jeg jobber.... Lenke til kommentar
annicken Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg har et eksempel på en sær hobby: En eller annen idiot digger å flytte rundt på labelene på butikken der jeg jobber.... 7819736[/snapback] er det mulig, et som er så jækla kjedelig.. jeg vet om ei som digger tupperparty, det er rimelig sært det å Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg kjører gokart, driver med skyting, og dykking. Skikkelig særing er jeg Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Min tremenning er en sær kar. Han har brukt det meste av sin fritid på å fornerdige seg på alt som har med fly å gjøre. Så og si all hans fritid går med på å lese "flybøker" og å spille diverse flyspill på pc og ps2. Han er overbevist om at han skal bli jagerflypilot, men innser ikke at han faktisk trenger gode karakterer også, noe han ikke har. Endret 5. februar 2007 av Teodorull Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg har hest, og akkurat nå virker nesten det litt sært vi må i stallen hver bidige dag, og sliter oss helseløse bare for å få ri hesten. Av og til vil ikke hesten samarbeide heller. Og i dag var det -10 grader i stallen. Men det er morsomt Lenke til kommentar
VanCorny Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Jeg tegner stort sett... å kickboxing det er ikke sært det da:P Endret 8. februar 2007 av VanCorny Lenke til kommentar
pr1nc3ss Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Mine hobbyer er ikke akkurat sære, men lurer på om noen andre har noen? Jeg elsker å mekke html/css, design, photoshopping. + at jeg mekker litt musikk 7464411[/snapback] Html/css, design og photoshop er jo kjempegøy :!: Endret 16. april 2007 av pr1nc3ss Lenke til kommentar
wedoe Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Særeste hobbyen min er at jeg mekker ringbrynje, dog jeg er litt lei etter +-80 arbeidstimer nå.. 7565299[/snapback] Det gjorde jeg også for en del år siden, ble en brynje og begynte på en til. Har ikke timetall, men det ble en del. Det er ganskje kjekt, når man kommer i gang kan man se på tv eller.no samtidig, litt som strikking. Lager du ringer selv? Ellers, hm, hobbyer som er litt sære, jeg har begynt med bildefremkalling i mørkerom, leser filosofi, jeg vet ikke hvor sært det er. Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Dataspill, Dungeons & Dragons (rollespill), Slalomski, Badminton, Paintball, gå i skogen, LAN, skriver litt bok innimellom.. Det er vel det jeg driver med. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg er hektet på bowling, biljard og ørretfiske i fjellet. Kan tilbringe flere timer på jakt etter en stakkarslig ørret. Noen vil kanskje kalle det sært. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Vel. Nå for tiden går mye tid til lesing om wlan. Dette er fordi jeg og naboen har lyst til å mekke oss wlan-anntenner for å se om vi klarer det. Ellers, så går det litt i eksprimentering med linux-operativsystemer også driver jeg mye med webprogrammering. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Er ikke helt sikker på om fluebinding er litt sært, men morsomt er det! Endret 12. mai 2007 av Xander^ Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Malte slike miniatyr figurer for noen år siden, tror jeg har ett par hundre slike figurer i kjelleren Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg er vel egentlig veldig mange hobbyer for tiden ,deriblan : Kiting, telemarski, slakk line, akrobatikk, kniv kasting, sjonglering, poi, "firestaff", XCM(x-trem card manipulation), trylling, fridykking/uv jakt, friluftsliv, klatring, billjard, og litt elvekajakk. +++ I tillegg bygge jeg en kajakk Lenke til kommentar
Kassablanca Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg danser sving, og mye annet også da. :!: Veit ikke hvor sært det er jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå