Gå til innhold

Farger på Wii..?

rolax

Anbefalte innlegg

Når jeg ser diverse bilder av Wii, ser jeg kun hvite.

Finnes det ikke svarte? :cry: Den fargen er jo den beste!! :dontgetit:

Så bilder av svarte Wii for lenge siden (husker ikke hvor.. men: ), og av de lanserte ser jeg kun hvite.

Noen som har skaffet seg en Wii med annen farge enn hvit?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En svart Wii kommer nok om ei stund, ingen som selger den nå. Kanskje ved DVD release til Wiien? Den svarte var stilig, men ser ikke på stikkene når jeg sitter i mørket og spiller Zelda for eksempel :p

Edit: Leif striked again

7464381[/snapback]

Dvd realese? Fortell.

Lenke til kommentar
Går også ann og bare kjøpe deksel/klistremerke ting og vips så kan du ha alle fargene du vil :)

- hsds

7465637[/snapback]

:w00t:

Det visste jeg ikke. Men da går jo det bra sålenge man bare kan kjøpe et nytt deksel ;) Men siden jeg uansett ikke fikk Wii på dagen, så kan jeg vel bare uansett vente til svart kommer :)

Lenke til kommentar
En svart Wii kommer nok om ei stund, ingen som selger den nå. Kanskje ved DVD release til Wiien? Den svarte var stilig, men ser ikke på stikkene når jeg sitter i mørket og spiller Zelda for eksempel :p

Edit: Leif striked again

7464381[/snapback]

Dvd realese? Fortell.

7465707[/snapback]

Atm har de fleste merket at Wii ikke er en DVD spiller som PS2, det kommer en Wii release med DVD-player en gang i 2007.

Lenke til kommentar
Atm har de fleste merket at Wii ikke er en DVD spiller som PS2, det kommer en Wii release med DVD-player en gang i 2007.

7466222[/snapback]

Skulle ikke den bare komme i Japan da?

Ikke at det gjør så mye, de fleste har vel minst 1 vanlig DVD spiller eller PC med DVD rom

Endret av Sapphire56
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...